Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Jag får fortsätta hypnosen senare i dag. Nu bär det av till Panduro för att köpa till det sista till inbjudningskorten som SKA bli klara den här veckan.
Hoppas att ni reder ut klänningsdilemmat så länge.
Jag får fortsätta hypnosen senare i dag. Nu bär det av till Panduro för att köpa till det sista till inbjudningskorten som SKA bli klara den här veckan.
Hoppas att ni reder ut klänningsdilemmat så länge.
Jösses, så fort jag håller mig borta från forumet några timmar så pratas det bakom ryggen på mig.
Haha, jag visste väl att hypnos skulle funka på distans. Du gjorde ett riktigt bra jobb 1700tal när jag smet i väg.
Och, La sposan ÄR jättefin! Den sitter perfekt på dig och har ju en hel del bling, vilket kompenserar lite för "bristen" på släp.
Kul att du fick iväg beställningen på inbjudningarna, riktigt tjusiga var de också.
28juli2012 - klänningen kommer att bli kanonfin! Oavsett vilken överdel du väljer. Själv tyckte jag att det kändes "mer speciellt/roligare" att bygga ihop en "egen" klänning av några olika, men det spelar ju i sig egentligen ingen roll.
Vet inte hur långt mitt släp är. Har faktiskt inte kollat. Men jag beställde ett "court train" och hoppades på det bästa och fick ett "lagom" långt släp.
By the way så gifter vi oss också den 28 juli.