• Italia08

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

Jag får fortsätta hypnosen senare i dag. Nu bär det av till Panduro för att köpa till det sista till inbjudningskorten som SKA bli klara den här veckan.

Hoppas att ni reder ut klänningsdilemmat så länge. Cool

• Italia08
     mrs pitt -  Vilken fin klänning! Passar perfekt dessutom. Och så kul att höra att du är nöjd med den. Glad
  • Italia08
    28juli2012 skrev 2012-02-23 21:10:33 följande:
    Känns den tunn och matt i tyget? Den ser ju helt underbar ut =) Får man fråga vad du har för kroppsform? Har blivit kär i en liknande men då jag är päron så vet jag inte om den skulle sitta fint =/
    Nej, den är inte alls tunn, det är ett rejält tyg. Däremot så är den väl lite "prasslig". Den är inte heller jättematt, den glänser "lite lagom" i ljuset. (Kan inte förklara bättre tyvärr.)

Vilken kroppsform jag är kan jag inte svara på, finns ingen som verkar stämma in på mig. Men jag är kort (158cm), liten byst, smal om midjan, ganska liten rumpa och smala ben. En Rachel Bilson-form ungefär fast jag är inte lika smal som hon är.
  • Italia08
    28juli2012 skrev 2012-02-23 21:35:45 följande:
    daniiel: ååå va fin =)

Brudar hjälp mig Skrattande
    Tror jag har hittat the one, fast inte pärlorna  riktigt så som dom är på bysten.
    Vad tror ni, skulle den vara fin på korta päronformade jag!?

Snygg överdel, tycker jag som har en sån. =) Hur vill du ha blinget i stället?

Jättefin fluffdrömsklänning. Det ser verkligen ut som en "the-one-klänning". Glad
  • Italia08
    daniiel - Såååååå fiiiiiiiin klänning. Jag dog faktiskt också lite. Wow!
  • Italia08
    28juli2012 skrev 2012-02-23 21:52:35 följande:
    Vill att blinget och hjärtformen ser ut som den andra bilden jag skickade :D
    Blev helt kär i den när jag hittade den, säker oxå för jag såg hur fin din klänning är.
    Ja, jag såg ditt inlägg efter att jag postat. =)
  • Italia08

Jösses, så fort jag håller mig borta från forumet några timmar så pratas det bakom ryggen på mig. Glad

Haha, jag visste väl att hypnos skulle funka på distans. Du gjorde ett riktigt bra jobb 1700tal när jag smet i väg.
    Och, La sposan ÄR jättefin! Den sitter perfekt på dig och har ju en hel del bling, vilket kompenserar lite för "bristen" på släp.
    Kul att du fick iväg beställningen på inbjudningarna, riktigt tjusiga var de också.

28juli2012 - klänningen kommer att bli kanonfin! Oavsett vilken överdel du väljer. Själv tyckte jag att det kändes "mer speciellt/roligare" att bygga ihop en "egen" klänning av några olika, men det spelar ju i sig egentligen ingen roll.
    Vet inte hur långt mitt släp är. Har faktiskt inte kollat. Skäms Men jag beställde ett "court train" och hoppades på det bästa och fick ett "lagom" långt släp.

By the way så gifter vi oss också den 28 juli. Cool

• Italia08
    28juli2012 skrev 2012-02-24 11:27:57 följande:
    det är ett bra datum att gifta sig påFlört
    Ja, det är ju det. =)
    Varför valde ni just det datumet? *nyfiken*
  • Italia08
    28juli2012 skrev 2012-02-24 11:37:16 följande:
    Vi ville gifta oss i juli och det var den dagen som lokalen var ledig. Sambon friade i november så mycket lokaler var redan bokade. Men vi fick den vi ville ha =)

Ni då?
    Vi ville gifta oss på sommaren plus att det var den lördagen som var närmast vårt förlovningsdatum (25/7) så då fick det bli 28. =) Vi bokade nog lokalen 1 ½ år innan. Skäms
Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!