Kinaklänningar och gaffel däremellan!
lillajagda skrev 2012-06-28 23:27:28 följande:
Tack alla för era åsikter. Nr två kändes nästan direkt att den där vill jag ha, första känslan som dök upp men jag velar fram och tillbaka. Vad kostade era klänningar och vad slutade summan på ? Vet inte riktigt vad som är "rimligt" att lägga på en kinaklänning ? är helt lost på det här och rädd att det ska bli fel. 
Men ähh, sen hittade jag flera fina som låg i prisklassen 2000-2500kr och jag tänkte att mer än 2500kr tänker jag INTE lägga ut. Hade då kollat lite på blocket också, men jag vill ha en klänning sydd efter mina mått. Och just 2500kr kostade den som jag beställde förra veckan, sen vart det lite dyrare för jag la till en slöja + "wrap". Och slutsumman landade på 3289kr och då är ALLT inräknat, även frakten.
Det är MYCKET pengar för oss som har dålig ekonomi men jag fick det att funka ändå. Jag vill ju faktiskt ha en fin klänning, och hittade en som klickade direkt jag såg den

Mitt tips är att om du har tid, kolla runt ett tag och föreställ DIG i klänningen, hur vill du att den ska se ut när du går, står, dansar osv.? och vad känner du DIG bekväm i? finns så många fina klänningar så att hitta någon tror jag definitivt du gör!