• amerika

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

Skulle in på landybridal idag för att kika på en klänning jag gillade där och möttes av detta besked:

Please be advised that
    www.landybridal.com
    has been shut down pursuant to a court order of the United States District Court for the Southern District of New York issued against the website's prior owner due to its unauthorized usage of trademarks and/or copyright protected imagery in order to sell counterfeit merchandise. 

Som tur är så finns det ju fler Kinasidor att beställa från!!

• amerika
    jenniferochaugust skrev 2013-08-14 14:08:37 följande:
     Så tips är att kika på Blocket och Tradera först :) Att köpa Kinaklänning är en chansning!
    Härligt att du hittat din drömklänning till slut!!

Jag skulle gärna köpa från Blocket eller begagnat på Tradera el ebay och jag lusläser annonserna där dagligen. Mitt problem är att jag har ganska specifika krav på vad jag vill ha för klänning (jag vill ha ärm, spets, täckt rygg samt utan släp) och någon sådan har hittills inte varit till salu samt att jag är modell större och klänningar i större storlekar är svårare att få tag på. Men om någon av er hittar en sådan klänning jag beskrev ovan i stl 46-48, hojta gärna till, jag är spekulant!

Annars tycker jag egentligen att det är helt sjukt att man köper en klänning för flera tusen (även kinaklänningarna kostar ju pengar) som används en dag och sedan är svår att få såld därför att nätet svämmar över av felköpta eller ångrade klänningsdrömmar....
Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!