• Milli

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

Är de någon som köpt eller vet om en klänning med Bling-Bling,mycket detaljer, lyxigt och lite utöver de vanliga raka enkla för max 1500 som kanske kan visa en? Har kikat en massa på ebay men vet inte riktigt vad jag ska söka på. Har såklart hittat flera jag kan tänka mig men jag vet ju inte om jag har gått misste om någon med massa,massa bling bling :)

• Milli
    Var 2 där jag hade kunnat tänkt mig, Tack! Vad sökte du på för att hitta dessa? Åh de var ju verkligen jättebra pris, iaf några timmar til enligt denna nedräkningen.. Har dom ofta de priserna eller är de bara nu dom har 80% rabatt?
  • Milli

Hej tjejer. Skulle behöva era råd nu då jag är på goood väg att beställa denna nu men vet inte om de är ett bra köp eller om man bör vänta några månader innan man köper klänning. är 10 månader kvar.. Hitta denna klänningen för ca 700kr ink underkjol och frakt (helt ny). Bättre pris än så tror jag inte jag hittar men de finns bara två kvar så därför måste jag skynda mig isf.. De som gör att jag tvekar är, ser den väldigt billig ut? Jag har tänkt gå ner några kilo så ska jag då ta en storlek mindre och då dessutom ha en morot för att komma i klänningen? Och de tredje är att jag är ganska kort så den måste förmodligen sys upp, är de några problem om man lämnar den till en skräddare? Vad tycker ni?? Ska jag eller bör jag istället satsa på en custommade till ett högre pris några månader längre fram? Vi är väldigt sparsamma och trots att vi har pengar så vill vi ändå spara in på så mycket de går :))

• Milli

Jag beställde den klänningen :) ska bli spännande att sm hur den ser ut i verkligheten

• Milli
    LinaNordstrom skrev 2013-08-27 20:17:24 följande:
    Jag tänkte bara eftersom jag läst att många klänningar är för stora när dom kommer.  
    Jag har läst några som skrivit att de varit för långa trots egna mått och då verka de som att de själv lägger på några cm pga skorna. Så man ska nog stå barfoto när man mäter. men de kanske också är olika från företag till företag.. 
Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!