Inlägg från: Tinalilaloppa |Visa alla inlägg
  • Tinalilaloppa

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

Confuzed86! Jag har också beställt från dinobridsls dagen efter du beställde och har inte fått min än...längtar och håller tummarna att jag kan ha den!! Det jag undrar är när man "signar in" kan man se status "processing", stod det så också hela tiden på din inlogg??

• Tinalilaloppa
    confuzed86 skrev 2013-08-02 12:57:16 följande:
    Provade min nya klänning igår och den passade bra men är inte alls nöjd med silhuetten eller tyget. Nej nu var det andra klänningen från Kina som jag inte alls är nöjd med så ska i panik till en brudbutik kl 19 ikväll.
    Oj vad trist!!
    Vad var det för fel på tyget?? Är den dåligt sydd?

Min klänning står som "delivered" idag, från dinobridals. *Ber till högre makter för att den ska passa och vara fin*
  • Tinalilaloppa
    confuzed86 skrev 2013-08-02 13:53:41 följande:
    Om klänningen står som delivered så kolla numret som står där. Det är Trackingnr så kan du följa leveransen från china och tills den kommer. När Det sen står att den är Ute med kurir så får du den, den dagen :)
    ok! När jag är inne på sidan kan jag inte klicka på ordernummret. Är det inne på dino jag kan söka efter paketet, eller är det nån annan sökmotor?
  • Tinalilaloppa

Tack så mycket confuzed86!! Hoppas du hittar klänningen du vill ha

• Tinalilaloppa

Idag kom min kinaklänning från Dinobridals!! Är så lycklig, den är långt över förväntan!! Kan inte fatta att för ca 800-900kr med alla avgifter fick en så vacker och välsydd klänning!! och snabb leverans dessutom! Känner nästan för att skicka ett tackkort till dem :D

Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!