• Grundell

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

Någon som har beställt från www.jarete.com ??Är de bra??

• Grundell

Någon som har beställt från www.lightinthebox.com ?? Jag har hittat en super fin klänning därifrån men även brudnäbbs klänningar. Ville höra om det är någon som beställt därifrån och vart nöjda??

• Grundell

Ååå nu har jag beställt min klänning och mina barns klänningar

• Grundell

Lasvegasbrud: Viljen fin klänning...superfin. Nu hoppas jag att min är lika fin för jag har också beställt därifrån

• Grundell

MochS skrev 2013-02-06 21:09:30 följande: Alvstina skrev 2013-02-06 20:57:04 följande: MochS skrev 2013-02-06 19:53:15 följande:   Med underkjol med en metallring längst ner, tror detta blir bäst! Så vacker klänning! Vilken underkjol var det du köpte till?? Tack! Denna underkjol har jag inunder: www.lightinthebox.com/Nylon---Tulle-Floor-len...Tyllen ligger som volanger ovanpå metallringen, verkligen bra underkjol!Jag köpte beställde också den underkjolen till min klänning. Kul att höra att du är nöjd med den

• Grundell

MH2014 skrev 2013-02-07 19:55:52 följande: och här är bilden :)Fin klänning

• Grundell

Jag har beställt min brudklänning och mina två döttras klänningar på http://www.lightinthebox.com När jag var inne på mitt konto så stod det att klänningen är beräknad att skickas i morgon. Nu blev jag riktigt nervös.

• Grundell

Mina klänningar befinner sig på arlanda....så spännande då kommer de i veckan

• Grundell

Inväntar min och flickornas klänningar. Det står att det är beräknade att komma idag.

Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!