• Asal

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

Hej hej

Jag undrar om någon har erfarenhet av http://www.aliexpress.com.
    Har hittat massa roligt som jag vill beställa men det verkar så himla krångligt och så är jag osäker på hur mycket deras beskrivningar verkligen stämmer.

Vad säger ni? 

• Asal

Hej alla ni fina där ute! 

Jag behöver er hjälp.
    Ska beställa klänning.

Är 169 cm lång och väger 50. och vill verkligen ha en trumpet/ mermaid brudklänning, helst med sptes och sånt.

Har kollat runt en del här och försökt läsa och blir bara mer och mer yr.
    Kan ni vara super gulliga ge mig tips på bra säljare på aliexpress eller dhgate?

Jag vill inte bli lurad eller besviken och tänkte att ni har ju erfarenhet så därför vänder jag mig nu till er.

Ps. det behöver inte just vara dhgate eller aliexpress.

• Asal

daniiel tack tack tack för ditt svar.

jag har kollat på landy och den här verkar riktigt fin tycker jag
    http://www.landybridal.co/trumpet-mermaid-sweetheart-chapel-train-ivory-wedding-dress-h5st0100.html

jag har försökt komma i kontakt med de men det verkar inte gå så smidigt som med jjshouse och så.

jag gillar den här också väldigt mycket

http://www.jjshouse.com/se/Sjojungfru-Hjartformad-Chapel-Slap-Satin-Tyll-Brollopsklanningar-Med-Rufsar-Spetsar-Parlbrodering-002001281-g1281
    hade dne varit hjärtformad hade jag nog beställt hem den.

Hur mycket kan det skilja sig i utseende från deras bild till verklighet?

• Asal

Daniil hur länge brukar det ta för landy att leverera?

Jag behöver klänningen ganska så fort..

ska kolla på dinobridal nu :) 

• Asal
    majjja skrev 2013-05-03 11:14:37 följande:
    har för mig att man kan välja express delivery. Jag tog den vanliga, klänningen levererades hem 4 dagar efter utsatt tid, så jag tycker de höll tiderna bra. DOCK så hörde jag ingenting av dem under tiden, utan när det var 1 vecka kvar till beräknad leverans så mejlade jag och frågade om de hade bilder på min klänning. Då berättade de att de höll på och sydde den och jag fick bilderna typ 1 vecka efter, och så skickades den i samma veva bara jag godkände den, så det gikc ju fort men om jag inte hade hört av mig innan så hade de kanske inte börjat med den för att hålla leveranstiden,.. man vet ju aldrig :) 
    Tack för ditt svar....Jag är fortfarande i valet och kvalet så vi får se vad det kommer att falla på till slut.
    Men var du nöjd med klänningen och allt rörande den då? 
  • Asal
    Ariana skrev 2013-05-03 11:57:59 följande:
    När jag kontaktade Landy tog det ett par dagar innan jag fick svar. Just nu är det en veckas helg i Kina pga första maj, så då kanske de inte svarar alls den här veckan.
    Jaha... det visste jag inte.. tack fina du
  • Asal
    Lilo84 skrev 2013-05-06 17:02:04 följande:
    Här går det undan...DHL hade varit här IDAG redan och försökt att lämna klänningen Ella skrev att hon skulle bjuda på snabbfrakt men jag trodde inte att den skulle komma så snabbt...Så imorgon ska vi hämta klänningen hos DHL!!!!  
    ÅÅÅÅÅÅh vad härligt.. Du måste lägga upp bilder på klänningen :)
  • Asal
    jenniferochaugust skrev 2013-05-08 17:00:34 följande:
    Tärnklänningarna har kommit fr4ån Dinobridal och de är såååååå jävla fina! Jag är överraskad över hur bra det blev. Men jag kanse inte ska säga för mycket innan de är provade på mina tärnor. Jag har ått erfara att de kan vara lite små i storleken trots måttbeställning så jag håller tummarna!!!Vad tycker ni? 
    Åh vilka fina klänningar... Hur länge tog det för dig att få hem klänningarna?
    Och har du kunnat ha bra kontakt med de?

Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!