• Miss vhims

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

Hej, har följt era klänningar från Kina och nu är det min tur!! Shittimajgadd, tänk om det blir helt gaaaalet :D Har lite frågor. Jag ska beställa från dino och vill förklara för dem lite hur jag vill ha klänningen, var gör jag det? När jag beställer så kommer det inte upp någon ruta för förklaringar. Midjebandet vill jag inte ha fastsatt utan löst, vill ha störning i ryggen istället för dragkedja, hur skriver jag dessa önskemål? Hmm, hade fler frågor men en gnällig tös i knäet fick mig att glömma

• Miss vhims

Hej på er Har beställt en klänning från Dino. Nu till min undran, kommer det att stå "pending" i orderstatusen fram tills klänningen skeppas iväg? I såfall har man ju noll koll på om de öht har börjat på den eller ej...

• Miss vhims

Åh, panik i bygget!! Min order stod ju som "pending". Jag mailade igår och frågade om detta och fick till svar att min order var canceled och att de hade fört tillbaka pengarna! Jäkla skit! Nu kommer jag ju inte hinna beställa från Kina gissar jag, bröllopet är 28/9

• Miss vhims

Det är just dino som har gjort såhär! Jag har mailat o frågat varför men ännu inte fått svar på det... Så himla typiskt, beställer i god tid för att vara på säkra sidan, så avbokar de utan att meddela mig...

Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!