• Brud0713

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

Ska man vara nöjd med det här resultatet? Det ska vara en annan färg och den är beställd utan rosett.
    Jag har ingen erfarenhet av att beställa kinaklänningar, så jag vet inte riktigt vad jag ska förvänta mig. 

• Brud0713
    daniiel 2 skrev 2013-06-15 17:15:01 följande:
    Vad säger du själv? Tycker du att den är lik klänningen du beställde? Menar du att klänningen du beställt ska vara en annan färg än den på bilden? Alltså att dom har sytt den i fel färg?
    Jag menar att den är i rätt färg, dvs i en annan färg än på orginalbilden. (så det är alltså inget fel att den är i en annan färg eller saknar rosett) 
    Jag tycker att den är lik klänningen jag beställt. Min tärna är dock inte alls nöjd så det gör mig ju osäker.  
  • Brud0713
    Ariana skrev 2013-06-15 17:34:40 följande:
    Varför är hon inte nöjd, jag tycker den ser ut att vara väldigt lik originalet?
    Hon tycker att den ser dåligt gjord ut.. (sömmar och liknande)
  • Brud0713
    daniiel 2 skrev 2013-06-15 18:37:03 följande:
    Okej, då förstår jag :) Jag kan ju säga att är hon inte nöjd med den där, så kommer hon inte vara nöjd med någon kinaklänningen. Den är oerhört lik originalet och bara utifrån bilden att döma, så ska ni vara väldigt nöjda med köpet! :) Den ser inte dåligt gjord ut.
    Skönt att höra. Jag får väl hoppas på att hon ändrar sig när hon väl ser den.. Eller så får hon komma med en väldigt bra motivering, för jag vet ärligt talat inte vad jag skulle säga om jag skulle maila och be om reducerat pris (som min tärna vill att jag gör..)  
Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!