• Madicken

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

OMG. Beställde precis en klänning. Väldigt billig, så nu får det bära eller brista!!!

• Madicken

TACK Lakinna!! Visst är den söt? Den borde dom inte kunna misslyckas med tycker man. Håller tummarna
     Säljaren heter happy_bride har 100% positiv feedback!

• Madicken

Tack daniiel! Ja, det är ju världens chansning att köpa en brudklänning så här. Kostade ynka 599:- så jag forlorar ju inga stora summor om den e ful

• Madicken

daniiel, Eller hur! Dom frågade när jag behövde den jag sa 6/7. Och då skulle dom skicka den med lämpligaste fraktsättet.
    Väldigt bra på engelska, och väldigt trevlig och noggrann. Känns bra, hade inte tänkt att köpa nån klänning nu!! Blev lite impulsköp hahaha! Oskyldig 

HalkatlaNr1
    T
    ack så mycket! Enkel och vacker

Muppen,  Aha! Jag sökte bara på ebay -weddingdress- och hittade denna och slog till! IMPULS som sagt haha.
    Ska kolla in på UK också om dom har nåt mer kul Tungan ute 
     Spännande, berätta gärna om du hittar nåt där som du tänker beställa Solig

• Madicken

En fråga, va tusan ska jag ha för underkjol till den klänningen? Lite längre upp i tråden.

• Madicken

Tusen tack daniiel, tänkte väl det Vet ni vad?? Dom har skickat min klänning! 5-12 dagar skrev hon. Kan det verkligen stämma? Jäkla fart alltså! Skickas med superjetraket? Haha Nu ska jag hem och leta a-line underkjol! Daniiel, vad är det för klänning sa du? Allure? Måste googla det TACK kära du

• Madicken

Bilden i vänstra hörnet är inte min klänning alltså.

• Madicken

Oj, va trist! Dom brukar ju ringa innan? Fedex gör det iaf. Hm.. 
    Hoppas den är fin och passar nu  

Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!