Inlägg från: Krissymakrill |Visa alla inlägg
  • Krissymakrill

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

Är det någon som har handlat från Lemon Weddingdress från Etsy? Har hittat en fantastiskt vacker klänning som jag blivit kär i =) Hon har bara fått bra betyg på Etsy, så det är ju bra. Men är det någon här som handlat av henne?

• Krissymakrill
    Noli skrev 2013-06-06 11:58:24 följande:
    Jag har också fallit för denna klänning! Har skickat ett mail till säljaren om att få fler bilder och väntar på svar nu...
    Åh vad kul! Kan du lägga upp bilderna du får här sen? 
    daniiel skrev 2013-06-06 17:57:28 följande:
    Jag vet ingen som handlat av den säljaren, men jag tror att det är en tjej här på BT (minns dock inte vem) som beställt en kopia av den där klänningen från någon kinasida. Den blev iaf jättefin, om jag inte minns helt fel :P Otroligt söt klänning är det iaf :)
     Det här är från en kinaaffär, fast på Etsy, så det kanske var samma som nån annan hade beställt från då? Hmm, då kanske man skulle satsa =) Gifter mig inte föräns om ett år, men jag gillade den så mycket och då skulle man ju kunna pricka av en sak från listan.
  • Krissymakrill
    Noli skrev 2013-06-08 08:21:21 följande:
    Jag fick tyvärr inga bilder, men har chansat och beställt ändå så du kan få se bilder på den när den kommit :)
    Ja, väldigt gärna!! =) När gifter du dig?
  • Krissymakrill
    Noli skrev 2013-06-08 11:59:36 följande:
    Jag kan lägga upp här i tråden! Jag gifter mig i mitten på augusti så det börjar närma sig. Jag har redan köpt en kinaklänning som jag fått hem, den är jättefin men passar inte helt klockrent och jag tänkte därför att jag chansar med denna också. Denna klänning känns mer "jag", hoppas bara den är fint sydd och sitter OK. Har mailat en del med säljaren och de är snabba på att svara och trevliga så jag hoppas på det bästa.

Har du tänkt något på accessoarer osv om det blir denna klänning? Jag blev lite inspirerad av deras bild och har börjat fundera på flor, någon liten diskret variant i så fall. Hade redan planerat att ha utsläpp lockigt hår och tyckte det såg ganska fint ut :)
    Åh, det är ju snart gifter dig! =) För mig är det först om ett år. Men vi är redan i full gång med förberedelserna, då vi har tänkt att göra så mycket som möjligt själva.

Jag har funderat lite på ett pärlhalsband och någon hårdekoration. Vet inte hur stor än, kanske som hon på bilden en lite större blomma eller nåt. Hade tänkt ha uppsatt, men har inte alls bestämt mig  om håret är (är så kass själv på håruppsättningar =) )
  • Krissymakrill
    Åsa skrev 2013-07-02 14:39:39 följande:
    Jag är sugen på att beställa denna :

www.dinobridals.com/discount-store-2012-a-lin...

Dock funderar jag på om någon beställt från dinobridals och gjort ändringar?
    Jag skulle nämligen vilja ha den i tealenght och lite lika många lager. skall gifta min borgerligt och vill ha en likanande klänning, men den känns lite väl för att ha på en sådan yttepyttevigsel som vi skall ha.
    Den har jag också kikat på! Jättefin!! 
Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!