Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Tidigare idag såg jag att Landy Bridals hemsida blivit nedstängd som följd av olaglig kopiering. Nu är den uppe igen! Hur ska man tolka det? Är det säkert att beställa?
Tidigare idag såg jag att Landy Bridals hemsida blivit nedstängd som följd av olaglig kopiering. Nu är den uppe igen! Hur ska man tolka det? Är det säkert att beställa?
Jag och min partner funderar på att gifta oss nästa sommar, så jag är väldigt tidigt ute. Det måste vara alla vårkänslor ;)
Har hittat en klänning på Milly som jag är stormförtjust i. Någon annan som har gift sig i liknande klänning från nätet? Jag undrar nämligen hur kvalitén blir på de fransiga vecken-spets-någonting (kan inte de riktiga begreppen för klänningens olika delar). Bilderna på Milly är ju ganska otydliga.
Sedan undrar jag om ni tycker att man ska ta bort pärlorna och bara ha släta band istället?
Tacksam för hjälp!
http://www.millybridal.com/ballgown-strapless-tulle-chapel-train-white-ruffles-wedding-dress-p-8115.html
Jättefin klänning, passar jättebra! Till denna modell skulle jag nog ha tyg under :)
Nu har jag fått en bild på min färdiga klänning från Landy. Min första reaktion var faktiskt att jag blev lite besviken. Men ju mer jag tittar på bilderna desto bättre känns det. Hoppas bara att den passar när den väl kommer.
Tack muppen för den uppvisningen :)
Vilka fina klänningar till fantastiska priser. Det får en att inte vilja lägga t ex 2500 kr på en kinakopia från milly eller landy om man nu kan få så fina klänningar billigare. Broderiet på klänning nr 2 var verkligen fantastiskt fint!