daniiel skrev 2013-06-04 22:09:42 följande:
Utanför EU kan man alltid åka på tull och moms. Det ska man därför alltid räkna med i priset när man beställer. Man kan enkelt räkna ut den summan själv, med undantag för administrationsavgiften som kan variera. Du kan ju ta med klänningen till en brudbutik och pröva ut en underkjol som du tycker passar :)
Med släp.. ptjadu, det beror på :P Jag tycker inte släpet ser så långt ut på din klänning och då är det inte nödvändigt med släp på underkjolen. Ska du ha samma klänning hela dagen och isåfall ha släpet "utsläppt" så att säga hela kvällen? Om du ska ha det, så kan det ju ändå vara så att en underkjol med släp kan vara att föredra. Även om du ska byta klänning till en annan. Men. Ska du ha samma klänning hela dagen/kvällen och på kväller haka/knyta upp släpet, så måste du isåfall byta underkjol eller vara utan underkjol ifall du har en med släp.
Ska du ha en underkjol med släp, så blir den en liknande den här
www.lightinthebox.com/sv/nylon-balklanning-ka... Och se då till att den inte har för många lager i kjolen, för då kan den nog bli för "puffig" för din klänning.
jag hade tänkt att jag ska ha klänningen under dagen till tidig kväll sedan bytar jag.. släpet är inte så långt men tyckte klänningen såg lite trött ut hehe.. och jag märkte att den fick finare form när jag höll ut den själv.. så jag hade tänkt och köra på nån av dom stilarna du visade mig.. :) om det går då för släpet :P jag vill ju samtidigt inte se ut som du säger puffig :P ska jag köra på nån enkel som det du visade och se hur det blir? vad hade du gjort?