daniiel skrev 2013-05-28 10:36:06 följande:
Hej och välkommen hit :)
Vilken fin klänning du kikat på! Jag har tyvärr ingen erfarenhet av dom där två sidorna, har inte hört något om dom. Det betyder ju dock inte att man inte kan få en väldigt fin klänning av dom eller att det inte är seriösa sidor. Men, eftersom jag inte vet något om dom, så tipsar jag (som alltid) om att höra med några mer vanliga sidor (åtminstone här på BT) om vad dom skulle vilja ha för att sy upp klänningen. Hör med tex Landy, Dino och kanske Milly och Jenjen :)
lenuz skrev 2013-05-28 11:54:45 följande:
Jag har ingen erfarenhet av de sidor du nämner, men är däremot väldigt nöjd med jenjenhouse.com. Det var där jag köpte min klänning och många med mig. Det är en av de större firmorna på "kinaklänningar". Jag hittade din drömklänning där.
www.jenjenhouse.com/Ball-Gown-Sweetheart-Chap...
tack så hemst mycket för tipsen och hjälpen, nu har jag fått mycket mer att fundera på :). tror att jag skippar dayweddingdressföretaget helt, deras hemsida gav helt enkelt inte ett lika seriöst intryck som dresslande och jenjen....
förlåt om jag är tjatig men jag har ytterligare en fundering jag har ang att köpa klänning och hoppas att ni som uppenbarligen är mycket mer erfarna kan hjälpa mig med den... jag är relativt slank, har vanligtvis storlek 34-36 upptill och 36-38 nertill, och jag kommer be att få klänningen figursydd men klänningen jag har tittat på verkar nästan kräva en enorm byst, tror ni att det spelar någon roll om man figursyr den eller kan de ta in den så att det inte ser konstigt ut?
tack på förhand trolldocka