Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Släpet ärnog kortare än på originalet men helt ok längd i min "lagom" värld. Har du 5-ringars kjolen under?
Nu skall här beställas klänning till ett midsommar bröllop:D
Hade tänkt ge Dino chansen denhär gången;
närmare bestämt denhär; http://www.dinobridal.com/discount-store-2012-precious-column-ball-gown-ruched-flat-neck-ankle-length-tulle-made-wedding-dress-swd065-p-616.html#zzjs_nav4
Nu har jag besällt!
det blev denna;
www.dinobridal.com/discount-store-affordable-scoop-neckline-empire-wasit-chiffon-satin-evening-dress-ed016-p-654.html
i knälängd och i ljusgul!
Borde väl bli en bra klänning för ett midsommar bröllop?
jag beställde nyss, 32 dollar för min del. ett paket under 2 kg
min beställda dinoklänning sitter i tullen:/
Fick brev idag om att jag skall uppvisa kvitto ect, snablar. 3 kinabeställda klänningar och alla har fastnat i tullen... vad är oddsen liksom?
Nå den är ju snart här; återkommer med bild
I tisdags så var jag och provade klänningen som min kina-klänning är inspirerad av och den var sååå fin...
Så här i efterhand så kanske det var dumt för nu kommer jag ju att jämföra dem men får väl tänka på prisskillnaden ;)
Sincerity 3723
Jga beställde en klänning från Dino här tidigare ivår och fick den för en vecka sen.
KATASTROF.
Jag beställde ne tärnklänning som jag skulle ha på min bäste vänsbröllop, men nu blir det att tänka om (.. eller snarare klicka om, hehe...)
Beställde en av klänningarn ai deras sortiment och costum made www.dinobridal.com/discount-store-affordable-scoop-neckline-empire-wasit-chiffon-satin-evening-dress-ed016-p-654.html
Klänningne är fin, Men den passar inte på en människa. Inte på mig iaf.. Det är nått med kombinatioen midja-bröst-armhål
Dvs om midjan e på plats så är korsetten med bhn underbrösten och "ärmarna" går inte upp
Har man Bhn på rätt ställe så är klänningne så högt under armarna så man inte får åter dragkedjan osv.
Så dehär var ju lite trist och 1000 spänn katten i arselt...
Så nu e frågan vilken sida som skall få förtroende härnäst:P