• Mallis2013

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

Hej alla! Vilken bra tråd :) jag tänkte höra om det är någon av er som beställt en klänning utan korsettsnörning? Min klänning som jag ska beställa är nog snyggast utan, men är orolig hur passformen blir. (Axelbandslös) Någon som har erfarenheter?

• Mallis2013

Pulmonate - din klänning är helt underbar! En fråga bara, är det inbyggd bh?

• Mallis2013

Hej! Jag beställde min klänning från jenjenhouse och är skitnöjd, förutom en sak... I korsettsnörningen har de gjort lite fel och två av öglorna är felsydda och öglorna saknas. Jag mailade till dom och försökte förklara men dom verkade inte förstå... Nån som har nåt tips på hur jag kan förklara för dom?

• Mallis2013

Funkade inte att lägga upp en bild på klänningen, men så här svarade dom på mitt mail: As for the problem you mentioned, as a matter of fact, there is no eye missing. You should have seen that there is some "additional sewing" at the place where the eye is supposed to be. The sewing is actually the "missing eye". It is specially designed by our tailors to take the place of metal eye which may sometimes cause discomfort while having direct contact with skin. I am sure you can understand that.

Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!