• julle79

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

slänger in en kläning jag hittat på brudbutiken.se för ni som e proffs kanske sett nån liknande eller rentav den på nån kina sida som ni kan rekomendera...vore ju trelvigt om amn kunde spra in några kronor..

så behöver lite hjälp av er proffs

Tack på förhand

• julle79

Åh de måste ju va den...svårt å se bilden men de borde va den å till bramycket bättre pris än i sverige...på brudbutiken kostar den 3990:- - 10%

nån som beställt från den sidan å vet att den är pålitlig???

daniiel skrev 2012-01-20 20:13:57 följande:
    Du skulle ju kunna mejla bilden till Milly, Mylove och Landy och be om prisuppgift för att få klänningen uppsydd :)
    Brud 121212 skrev 2012-01-20 20:08:51 följande:
    Vet ej om detta e en kina sida jag snubblade över den, men dem har klänningen

www.helenklanning.com/en-line-axelbandslos-nr...
    Ja, det är en kinasida.
  • julle79
    Brud 121212 skrev 2012-01-20 20:08:51 följande:
    Vet ej om detta e en kina sida jag snubblade över den, men dem har klänningen

www.helenklanning.com/en-line-axelbandslos-nr...

Super tack i sverige kostar den 3990:- - 10% så de där va definitivt bättre

frågan e väl bara om kvalliten blir densamma å om det är en pålitlig sida

• julle79

nån som känner till sidan helenklanning.com ???? den finns me i listan här ovan men är de nån som beställt därifrån ???

• julle79

hahah jag ser nu att ajg läste för fort...de står ju www.helenebridal.com på den som låg här de va ju inte samma sorry..:-/

1700tal skrev 2012-01-21 16:34:36 följande:
    Var ser du att den adressen står med i TS?
  • julle79

jo visst va de så jag läste för fort å reagera bara på helene sen va som stog efter va inte så viktigt tydligen

daniiel skrev 2012-01-21 17:10:13 följande:
    Hm.. Kan det inte vara så att den blandas ihop med www.helenebridal.com som finns med i TS? Kanske...
  • julle79

åh den va fin vart finns den på försida?? och dina ändringar va ju finemang tror slutresultatet även kan va något somfallermig i smaken då aj inte ärmycket för pärlor och brodyrer

L och J skrev 2012-10-04 22:48:58 följande:
    Daniiel, vad tror du om detta?? är det tydligt nog nu?

• julle79

jag hade massa nummer jag skrivit upp å bara en fanns numera...å den va inte fin alls kändes inte som nån jag ens tittat på tidigare.....vette sjutton va dom gjort.

FrökenMäkelä skrev 2012-10-05 13:36:44 följande:

Är det jag som har fel på min dator eller har jenjenhouse dragit ner rejält på antalet klänningar de syr upp?

Hittar bara en av mina favoriter och de nya bilderna var inte fagra så den känns inte längre som en favorit Gråter

• julle79

ja vet fan...skrev å fråga va dom gjort å varför å fick till svar att dom inte gör dom andra längre utan bara dessa dom lagt upp å hoppdes ja skulle hitta någon ny favorit... öh för de e ju så lätt å nu va dom ju inte ens fina hitta ingen alls...så får börja om igen

Fröken Finemang skrev 2012-10-06 19:55:43 följande:
    nej! Nu var jag ju tvungen att gå in o kolla och MIN klänning är borta!
    *BUUUHUUUUUUUUUU*
  • julle79

nyfiken har du lagt nån beställning eller tom fått kläningen??? så nyfiken

L och J skrev 2012-10-04 22:48:58 följande:
    Daniiel, vad tror du om detta?? är det tydligt nog nu?

• julle79

nämen oj de va ju skumt..å att dom inte svarar...vart va de du beställde från??

L och J skrev 2012-11-04 16:24:13 följande:
    Jag har gjort en beställning, men nånting hände när jag skulle betala.
    Och nu har jag order nr, och det står order status" pending". Men dom svarar inte på mailen..
    Fattar inte vad som händer, skit skumt. Har ju även mailat bilder med ändringarna och mailat 3 ggr och frågat om allt e ok, att dom fått bilderna. Men inget svar...
Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!