• Helena A

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

Hejsan! Så länge jag har följt denna tråden nu och äntligen är det min tur att lägga upp bild på min underbara klänning som jag har beställt!
    Jag satt i förtvivlan och bara klickade på massa bilder och så helt plötsligt så fanns klänningen jag hade i mitt huvud på skärmen!

Blev så lycklig att jag började gråta och sedan blev det ett väldans runtringande till mina 4 tärnor Skrattande
    Nu är den beställd och den ska komma i slutet av november! AAAH spännande! Hjärta
  • Helena A
    daniiel skrev 2012-10-01 16:41:55 följande:
    Vilken fin klänning, hoppas att din klänning blir väldigt lik :) Har du beställt från DHgate?
    Hej. Tack! Ja, DHgate e min absoluta favoritsida! Hart typ blivit besatt av den Solig
    Aviman och Joy: Kul att ni gillar den :) Den kommer att skickas om 20 dagar enligt DHgate... Späääännande! Nu ska jag in där igen och köpa en till klänning som jag ska ha i vinter på en kompis bröllop hihi Drömmer (M2B blev ju typ förstörd när han hörde att ja skulle köpa en ny klänning till det bröllopet men då sa jag bara klassikern: Jag har INGENTING att sätta på mig! hihi Flört)
    Kram på er!
Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!