-
JOO! Vill seeee! :DMinuz skrev 2012-09-18 19:46:16 följande:hua ...... nu ligger klänningen ute i bilen i sitt paket. vet inte om jag vågar öppna.....
-
Min klänning är "processed at Arlanda" ... !!!
iiih! -
Departed Facility.. betyder det att paketet har lämnat Arlanda då???
-
Åh herre min skapare!
Paketet var på Arlanda imorse och nu har jag fått det levererat av en fd kollega på ett fraktbolag jag tidigare jobbat på, han körde det till mitt jobb.. Kan tillägga att jag bor i norrland, så en bra bit från Sthlm med andra ord!
Var ett pyttelitet paket så var lite fundersam om dom verkligen rymde både klänning, päls å tiara. Men tydligen gick de! Har inte vågat öppna och kika på klänningen ännu..
Har sjuk hjärtklappning just nu! -
Vid första anblicken så var den inte riktigt som jag hade tänkt mig att den skulle vara.. men å andra sidan har jag bara sett den på bara EN bild - bakifrån! Så chansade lite där..
Måste säga att den är sjukt bra sydd!
Kan knappt bärga mig tills jag får åka hem å prova =)
250 kr i tull blev det, that´s it! -
http://www.jjshouse.com/A-line-Princess-Strapless-Chapel-Train-Taffeta-Wedding-Dresses-With-Ruffle--Beadwork-002011519-g11519
Denna.. så egentligen hade jag ju ingen aning om hur den såg ut framifrån.. -
Beställde 2a september. Den skickades i måndags å idag kom den! Riktigt impad över hur snabbt det gick! Kommer en sneakpeak om mobilen vill samarbeta.. :)
-
En liten sneakpeak..
-
Nu har jag lagt upp bilder i tråden "Visa DIN brudklänning"
-
daniiel skrev 2012-09-26 18:32:12 följande:Jag tycker den ser väldigt fin ut :) Du behöver nog en bra underkjol dock. Vad tycker du själv?
Joo den är rätt så fin.. är dock lite fundersam över att min överkropp ser så lång ut, iaf på bilden, trots mina skor med 14 cm klack.. fast det blir väl så när min långskånk till sambo fotar uppifrån : )
Jag behöver absolut en underkjol! Och med en bra underkjol behöver jag nog inte ens fålla upp klänningen, det skulle vara skönt att slippa det.. har du några tips?