Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Jag har kollat på de här:
Hoppas att det var till någon hjälp. (För min del blir det nog den första :))
Hej!
De var jättefina och jag tycker om att de ser enkla men vackra ut. Jag har även funderat på denna modell av klänning men orolig att det blir lite gravidmage över det hela?.. Då jag har fått den kommentaren när jag har tunika :( Jag har kollat in nummer tre tidigare :)
Hjälp!! Nu blir det verklighet . Jag SKA verkligen gifta mig... Nästa iofs sommar så jag har ju lååång tid att fixa klänning (som känns som den viktigaste delen, hehe)...
Den här tråden har jag smygläst lite då och då (vilka proffs ni är!) och nu skulle jag vilja ha lite råd och så, tack! Jag kikade som hastigast på en av siterna i TS men hjälp vbad många klänningar det är...
Jag vill ha en väldigt enkel cremefärgad klänning utan släp och annat krimskrams (gifter oss på Ibiza, på en klippa med ustikt över havet) så jag vill ha en klänning som passar in i den miljön...
Vet ni om det finns nån av siterna som har lite enklare modeller? Eller är det bara så att kan får kolla igenom alla? Något i den här stilen kan jag tänka mig...
Jag undrar om man MÅSTE ta den av de klännignarna man ser på någon av bilderna, eller om man kan "skräddarsy" en genom att skicka bilder på över-och underdel typ?
Jag är inne på dinobridal nu och vill skriva till dom och be dom skicka fler bilder men hittar inte vart man ska skriva? På jenjenhouse är det ju superenkelt om man är medlem tex... hur fungerar det på dinobridal? Plus att dom inte skriver fraktkostnad?
Missar jag något?
Hur gör man om man vill fråga dom på dinobridal? Inne på jenjenhouse är det så enkelt att man kan ställa frågor under varje klänning men på dinobridal hittar jag inte hur man gör.... Någon som vet?