• kramen

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

Var hittar jag brudslöjor ?
    Har försökt kika runt, hittar ej.

Jag har svårt att bestämma mig så behöver oxå råd. Har en strapless klänning med lite "glittrande" brodyr i livet + en rosett. En stor kjol m släp, inga detaljer på denna. Prinsess-modell.

Vad tycker ni blir snyggast ? 

• kramen
    daniiel skrev 2012-09-08 23:19:53 följande:
    Kika på Ebay och Lightinthebox, där kan du hitta fina slöjor till bra pris :)

Visa gärna bild på klänningen, enklare att bilda sig en uppfattning då. Vilken frisyr har du tänkt dig? Jag tycker att det spelar in på valet av slöja också.
    åh tack för hjälpen ! :) ska kolla där, jag ska ha vintage-stuk på frisyren. Finger-waves.lockar , allt hår uppsatt.   

• kramen
    daniiel skrev 2012-09-08 23:59:23 följande:
    Just ja, den underbara klänningen! :) Det är ju så otroligt olika vad man tycker om, men jag hade nog valt en slöja i "fingertip" eller "elbow" längd i ett (max två) lager med en ganska diskret kant. Tex liknande de nedan

www.lightinthebox.com/one-tier-tulle-with-bea...
    www.lightinthebox.com/1-Layer-Fingertip-Lengt... (Jag hade valt den här)
    www.lightinthebox.com/1-Layer-Fingertip-Lengt...
    www.lightinthebox.com/1-Layer-Elbow-Wedding-V...
    www.lightinthebox.com/1-Layer-Elbow-Wedding-V...
    ÅH tusen tack daniiel !! Jag ska surfa igenom sidorna och förälska mig   ! Åh så härligt att bli gift !
  • kramen

FruHassel : Är tyget sådär glasigt som det ser ut på bilden eller är det kameras som spelar ett spratt ? Tycker det ser fin upptill, hur der det ut bakifrån ?

Tokig:  jag tycker trean och ettan :)

Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!