• FinaFina

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

jag är helt grön på detta , och undrar om det är något företag som är bättre och sämre ? något man ska undvika ??

har ganska många månader kvar , men vill vara ute i god tid

• FinaFina
    morguse skrev 2012-08-29 11:07:52 följande:
    Ni som beställt på Jenjen house...är ni nöjda? såg att dom hade stoooor rea o tänkte börja mäta mig o beställa...menar klänningen jag vill ha kostar 1000kr...helst sjukt!!
    jag undrar det samma , och så undrar jag om leveransen.. stämer det som står på sidan`?
  • FinaFina

nån som har beställt från jenjen house nyligen ?

kan man lita på deras frakttider ?

på klänningen jag tänkt beställa står det 18 dagar sammanlagt.

vi gifter oss i thailand och har velat in i det sista (och försökt gå ner sista kilona !! ) om jag ska beställa eller sy upp där..

nu måste jag bestämma mig , vi åker om 40 dagar

• FinaFina
    eml33h skrev 2012-10-25 10:37:15 följande:
    Jag beställde min klänning därifrån i början på september och fick den i slutet av september, typ 3 veckor.
    Vilken har du funderat på? :)

denna ska jag ha , http://www.jenjenhouse.com/se/Rufsar--Paerlbrodering-Empire-Hjaertformad-Chiffon--Charmeuse-Festklaenningar-Med-Chapel-slaep-020003299-g3299

den var "lagom" för mig , vi ska gifta oss ¨på stranden så vill inte ha för stor , men ändå en "bröllopsklänning"

du då ?

• FinaFina

ni som har beställt från jenjenhouse , har ni fått mail när klänningen är klar , skickad eller så ?

kollar min mail flera gånger om dagen , vill ha min klänning nuuuu !!

är sååå nyfiken !!

• FinaFina

Nu har jag fått min klänning från jenjenhouse !

leveransen var verkligen snabb , dem skickad den fredag morgon , och i måndags kl 12 knackade dhl på dörren

Klänningen var verkligen jättefin och välsydd , enda "problemet" är att den var för stor , ganska mycket för stor dessutom !! fast hellre för stor än för liten

vi gifter oss i thailand , tänkte lämna den till en skräddare där nere . hoppas bara den går att sy in snyggt.. vad tror ni ??!! det är denna klänningen

http://www.jenjenhouse.com/se/Rufsar--Paerlbrodering-Empire-Hjaertformad-Chiffon--Charmeuse-Festklaenningar-Med-Chapel-slaep-020003299-g3299

Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!