• Kanonino

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

Jag har funderingar på att designa min egen klänning med hjälp av bilder på "befintliga" klänningar. Någon som gjort liknande? Har inte orkat mig igenom hela tråden så hoppas att någon orkar svara :) Har förstått att man kan skicka in förslag till Milly Bridal, någon med erfarenhet? Eller finns det andra leverantörer som är bättre? Vad skall man tänka på?
    Tacksam för svar! 

• Kanonino

Hej!

Har länge följt denna tråd och klurat på hur jag vill att min brudklänning skall se ut. Nu är jag färdig-funderad och har bestämt mig för att skicka följande bilder till Landy Bridal. Vad tror ni, kommer de att förstå hur jag menar? Har ni några tips på hur jag kan formulera mig annorlunda? 
    SÅ spännande att se hur klänningen blir tillslut...!

• Kanonino

PS: Vet att jag upprepar ord flera gånger men vill vara så tydlig som möjligt!
    PS 2: Använder ordet lace-fabric för att de inte skall blanda ihop det med snörning eller liknande. Behövs det tror ni?

• Kanonino

Tusen tack för inputs!
    Jag har skrivit om lite, tycker ni att det är tydligare nu? Eller har jag fortfrande för mycket text? Jag är livrädd för att vara "undertydlig" och att klänningen inte skall bli som jag vill... 
    Tar tacksamt emot tips på hur jag kan formulera mig bättre :) 

• Kanonino

I söndags skickade jag en förfrågan till Landy via deras hemsida "Custom your weddingdress". Har inte fått någon återkoppling alls, varken automatisk eller "manuell". Hur länge fick ni andra vänta? Eller mejlade ni ett vanligt mejl direkt?

Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!