• vinterfrost

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

Får man hoppa in här? Beställde min klänning från jenjen i förrgår så nu väntar jag med spänning på resultatet

Pulmonate, Jättefint med bandet och väldigt vacker klänning i övrigt!  

• vinterfrost
    Anny skrev 2012-08-08 09:06:06 följande:
    Oooooh, vad beställde du för någon??

Sen beställde jag en klänning till tärnan

Fast i chokladbrun och med ivory band

• vinterfrost
    Anny skrev 2012-08-08 09:05:33 följande:
    Igår var jag i gbg och shoppade lite. Härligt!! Köpte en maggördel grej som  var grym! Den minskar mitt midjemått med 7 cm! Och nu har jag iofs inte haft den någon lång stund, men den var bekväm, kändes inte som ett fängelse. Super. =) 
    Vad var det för mirakel gördel? var köpte du den? 
  • vinterfrost
    Anny skrev 2012-08-08 18:01:17 följande:

en sådan här är det. Det blev en i storlek S så den verkligen skulle få effekt jag är i vanliga fall en M.

www.maidenform.com/shapewear/brands/flexees/f...
    Provade ngn liknande på Lindex men då fick jag värsta valken ovanför istället :( Men det kanske är skillnad om man köper en "dyrare"
  • vinterfrost
    Anny skrev 2012-08-08 23:15:53 följande:
    Jag fick faktiskt ingen bump vare sig under eller över...
    Kanske jag som är förtjock då haha Men som sagt det var på lindex oxh man provade ju själv. Ska gå till en ordentlig underklädes butik sen och få hjälp så jag får något som passar mig o min behov..

BTW Hur minska man bilderna när man citerar? Har försökt men hittar inte..  
  • vinterfrost
    emmadeckmar skrev 2012-08-09 08:45:14 följande:
    Bildförminskningen funkar inte i Google chrome för mig :(

Men i Firefox/övr. däremot så klickar man bara 1 gång på bilden och sen "drar" man i de vita fyrkanterna som kommer på sidorna inåt så blir bilden så liten man vill att den ska bli! (som i paint ungefär när man drar i kanterna) Glad
    Aha då är det därför :) Mycket som inte vill funka i GC tycker jag.. Tack
  • vinterfrost

1700-tal: Jätte GRATTIS! Ni var otroligt vackra! O buketten var ju helt underbar!!

• vinterfrost

Minuz, Om du kör VV online då? Det kör jag och jag tycker det funkar. Har oxå sänkt kraven på mig. Inser att jag inte har den tiden eller orken att anstränga mig SÅ mkt, barnen måste gå i första hand. Hade typ samma mål som dig 15-20 kg men sänkte dem till 10 kg då är jag nere i vad jag vägde innan barnen och alt annat över det är en bonus! Dock kommer ju degmagen tyvärr vara kvar. Men det får fixas med lite hålla-in-magen-underkläder

• vinterfrost

WII min klänning är på gång! Borde komma denna vecka. ÄR så spänande!!

• vinterfrost
    1700-tal Givetvis kommer bilder!

• vinterfrost

Min klänning har kommit!! WII vad glad jag blir!! Den ser jättefin ut!! Ska se om jag kan fåhjälp med att prova den ikväll eller imorgon! Återkommer med bild!!

• vinterfrost

Beställde ju en tärnklänning med! Den ser jättefin ut den med!!

• vinterfrost

Här kommer bilderna på min klänning!! Är jättenöjd! Måste bara hitta en bättre underkjol Är inte nöjd med den jag har på bilden.. Någon som har något förslag?

• vinterfrost
    daniiel skrev 2012-08-24 09:58:53 följande:
    Jättefina klänningar! :) Men är brudklänningen lite stor? Ser ut som att snörningen i princip går ihop till största delen. Snygg färg på tärnklänningen också :)
    JO den är lite stor :) Men ska få den insydd ;)
  • vinterfrost
    Fremm skrev 2012-08-27 09:48:26 följande:
    I lördags fick jag mail från Jenjenhouse att min order har gått iväg med DHL... det kan ta upp till 6-7 dagar innan leverans men nu är den allstå snart här! Är så nyfiken och spänd! Ska bli så spännande!! :D
    SPÄNNANDE! Då kommer den snart! Fick mitt mail på natten till måndag, onsdag em så kackade DHL på dörren. Kanske tar en extra dag för dig. Bor ju 5 min från Arlanda och 2 minute frå DHL´s stora lager haha
  • vinterfrost
    morguse skrev 2012-08-29 11:07:52 följande:
    Ni som beställt på Jenjen house...är ni nöjda? såg att dom hade stoooor rea o tänkte börja mäta mig o beställa...menar klänningen jag vill ha kostar 1000kr...helst sjukt!!
    Jag är nöjd iallafall :)

• vinterfrost

Minuz, Åh vad spännande!! Ser fram emot bilder!!

• vinterfrost

Tips på vad jag kan ha för underklänning till min klänning, Den jag har på mig på bilden känns inte bra. den är för kort tycker jag och släpet blir så himmla platt, skulle vilja har ett snyggare fall ut mot släpet.. 

• vinterfrost
    Minuz skrev 2012-09-13 19:15:44 följande:

En sån här hade nog jag valt. Tyll, tre ringar och ett litet släp som lyfter släpet på klänningen så det inte blir platt fall.......
    Tack :) Tips på vart beställer en sån billigast? smidigast? snabb lev?
  • vinterfrost

Håller med daniiel. Det blir ju mkt och göra i hembygdsgården om ni ska stuva runt alla möbler för att få plats med allt och så ska det ju möbleras tillbaka sen. och även om den är finare utefrån så kommer det ju att vara deember och mörkt så man kommer ju inte vara ute spec mkt ändå..  

Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!