• Fru 0728

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

Hej alla! Jag undrar om någon här har beställt klänning från BridalExpress som är en svensk återförsäljare av kinaklänningar? All info om de är bra eller anus hade varit kanonCool

Kram kram

• Fru 0728

Hej alla fina där ute!
    Nu är det klart vilken klänning jag ska beställa. Det är en klänning från MillyBridal men jag låter en svensk förmedlare sköta jobbet och kontakten med kinaföretaget. Denna klänning blir det och jag hoppas att Bridalexpress.se kommer att göra ett bra jobb åt mig. Finns det någon här som har beställt klänning via BridalExpress.se? Det blir lite dyrare men det känns ändå lite säkrare.

Kram på er alla:)

• Fru 0728
    BeMine skrev 2012-01-10 17:36:03 följande:
    NUUUU har jag äntligen vågat beställa, klänningen är under tillverkning! *spännande*
    Vad spännande, vad blir det för klänning?
  • Fru 0728
    blonda häxan skrev 2012-01-12 14:21:30 följande:

Baksidan kommer här
    Så vackerSkrattande
  • Fru 0728

Är på G att betälla min klänning nu men undrar en sak, vad menas med Silhouette: Empire?

• Fru 0728
    LL 2010 skrev 2012-01-16 21:21:37 följande:
    klanningen ar skuren under bysten, dvs inte med fokus pa midjan.
    Tack:)
  • Fru 0728

Är det någon som har fått någon kontakt med MyLove-Bridal den senaste veckan?

Skickade en förfrågan om en brudklänning de har då jag ville göra lite ändringar på den men inget svar sen jag mailade  dem i måndags?

Vet att det är nyår men man är ju alltid nojig att det blivit något fel:) 

• Fru 0728
    pulmonate skrev 2012-01-27 16:29:33 följande:
    Jag hade inte varit orolog om jag var du. Vanligtvis stänger fabrikerna helt under deras nyår. Det är flera som inte har haft kontakt med Milly, MyLove, mm. denna veckan.  Jag jobbar med kina varje dag men nu är de lediga i 3 veckor (alltså en vecka till).
    Ohh , en till vecka, aja inget är som väntans tider:)

Tack för svaret:) 
  • Fru 0728
    1700tal skrev 2012-01-29 15:29:48 följande:
    Alldeles stilla här idag.. Men nu har jag lagt in bilder på mig när jag provade klänningen jag köpte i mitt galleri. Gick visst inte att ladda upp, vet inte varför. Men vill hemskt gärna höra vad ni tycker, om den passar mig osv! Kram!
    Klänningen sitter som en smäck på dig! Otroligt vacker på en väldigt fin kropp och midjan går inte av för hackor!:)

Nu blev det många superlativ....Obestämd
  • Fru 0728

Gahh, är det någon som hört av Mylove-Bridal på sistone, mailade dem för 2 veckor sedan med fortfarande inget svar?!

Hur länge varar det där nyåret hos dem? 

Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!