Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Hej alla! Jag undrar om någon här har beställt klänning från BridalExpress som är en svensk återförsäljare av kinaklänningar? All info om de är bra eller anus hade varit kanon
Kram kram
Hej alla! Jag undrar om någon här har beställt klänning från BridalExpress som är en svensk återförsäljare av kinaklänningar? All info om de är bra eller anus hade varit kanon
Kram kram
Hej alla fina där ute!
Nu är det klart vilken klänning jag ska beställa. Det är en klänning från MillyBridal men jag låter en svensk förmedlare sköta jobbet och kontakten med kinaföretaget. Denna klänning blir det och jag hoppas att Bridalexpress.se kommer att göra ett bra jobb åt mig. Finns det någon här som har beställt klänning via BridalExpress.se? Det blir lite dyrare men det känns ändå lite säkrare.
Kram på er alla:)
Är på G att betälla min klänning nu men undrar en sak, vad menas med Silhouette: Empire?
Är det någon som har fått någon kontakt med MyLove-Bridal den senaste veckan?
Skickade en förfrågan om en brudklänning de har då jag ville göra lite ändringar på den men inget svar sen jag mailade dem i måndags?
Vet att det är nyår men man är ju alltid nojig att det blivit något fel:)
Gahh, är det någon som hört av Mylove-Bridal på sistone, mailade dem för 2 veckor sedan med fortfarande inget svar?!
Hur länge varar det där nyåret hos dem?