Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Får man hoppa in här? Beställde min klänning från jenjen i förrgår så nu väntar jag med spänning på resultatet
Pulmonate, Jättefint med bandet och väldigt vacker klänning i övrigt!
Får man hoppa in här? Beställde min klänning från jenjen i förrgår så nu väntar jag med spänning på resultatet
Pulmonate, Jättefint med bandet och väldigt vacker klänning i övrigt!
1700-tal: Jätte GRATTIS! Ni var otroligt vackra! O buketten var ju helt underbar!!
Minuz, Om du kör VV online då? Det kör jag och jag tycker det funkar. Har oxå sänkt kraven på mig. Inser att jag inte har den tiden eller orken att anstränga mig SÅ mkt, barnen måste gå i första hand. Hade typ samma mål som dig 15-20 kg men sänkte dem till 10 kg då är jag nere i vad jag vägde innan barnen och alt annat över det är en bonus! Dock kommer ju degmagen tyvärr vara kvar. Men det får fixas med lite hålla-in-magen-underkläder
WII min klänning är på gång! Borde komma denna vecka. ÄR så spänande!!
Min klänning har kommit!! WII vad glad jag blir!! Den ser jättefin ut!! Ska se om jag kan fåhjälp med att prova den ikväll eller imorgon! Återkommer med bild!!
Beställde ju en tärnklänning med! Den ser jättefin ut den med!!
Här kommer bilderna på min klänning!! Är jättenöjd! Måste bara hitta en bättre underkjol Är inte nöjd med den jag har på bilden.. Någon som har något förslag?
Minuz, Åh vad spännande!! Ser fram emot bilder!!
Tips på vad jag kan ha för underklänning till min klänning, Den jag har på mig på bilden känns inte bra. den är för kort tycker jag och släpet blir så himmla platt, skulle vilja har ett snyggare fall ut mot släpet..
Håller med daniiel. Det blir ju mkt och göra i hembygdsgården om ni ska stuva runt alla möbler för att få plats med allt och så ska det ju möbleras tillbaka sen. och även om den är finare utefrån så kommer det ju att vara deember och mörkt så man kommer ju inte vara ute spec mkt ändå..