Inlägg från: Fröken Finemang |Visa alla inlägg
  • Fröken Finemang
    daniiel skrev 2012-08-21 10:49:39 följande:
    Jag har just fått bekräftat att www.dinobridal.com ÄR www.mylove-bridal.coms nya hemsida. Det är samma företag som har en ny sida. Personligen skulle jag absolut våga mig på att beställa därifrån med tanke på de två klänningarna jag fått hem samt den goda kontakten jag har haft med företaget sedan dess. Jag förstår dock om det kan kännas osäkert för andra. Fy, att jag inte behöver en ny brudklänning! :P
    åh! Där fanns "min" klänning.. för billigare pris än jenjenhouse. 
    Så nu går jag igenom resten av klänningarna hha.
    coh DIN klänning var ju fantastisk, så det blir svårt att välja vart man ska beställa sen!
  • Fröken Finemang
    daniiel skrev 2012-08-22 08:55:43 följande:
    Jasså, vilken är din klänning då? Nu blir jag nyfiken :)
    Ja, jag har inget annat än bra saker att säga om Mylove och jag haft fått bra kontakt med de på Dino nu, så om jag var ute efter en klänning idag, så skulle jag beställt därifrån :) Men men, oavsett är det ju alltid lite av en chansning.
    Den här kan nog eventuellt bli min :D
    http://www.dinobridal.com/discount-store-natural-and-graceful-strapless-with-red-embroideries-pleated-satin-chapel-train-wedding-dress-std013-p-2613.html
  • Fröken Finemang
    daniiel skrev 2012-08-24 10:00:58 följande:
    Den är ju jättefin!, bra val :) Ska du ha broderierna i samma färg då? :)
    ja, de blir rosa broderier om det blir denna klänningen.
    Sen älskar jag din brudklänning och är på jakt efter nått liknande (fluffigt, härligt och prinsessigt :D) som alternativ till den med broderier..

vi får se!
    :)

Nu ska jag åka till flygplatsen för en vecka på Kreta! Kattvakten har precis installerats så nu kan jag åka i lugn o ro ;)
    #förlovadkattkvinna hihi 
  • Fröken Finemang
    julle79 skrev 2012-10-06 19:33:29 följande:
    jag hade massa nummer jag skrivit upp å bara en fanns numera...å den va inte fin alls kändes inte som nån jag ens tittat på tidigare.....vette sjutton va dom gjort.
    nej! Nu var jag ju tvungen att gå in o kolla och MIN klänning är borta!
    *BUUUHUUUUUUUUUU*

• Fröken Finemang

idag har jag provat min första brudklänning. 
    och vet efter idag precis hur jag vill ha det och det känns oerhört bra! Nu måste jag bara invänta februari innan jag lägger beställningen! =)

tror ni det kan bli bra? Det tror jag! urringningen byts som den jag har på mig, o mer tydligt draperat i midjan o "långt" släp.( chapel?)

åh vilken "happy day" det har varit idag! hurray!
  • Fröken Finemang
    Fröken Finemang skrev 2013-02-04 19:21:33 följande:
    nu behöver jag era åsikter... 

Det här är jag:
    ja alltså.. hehe, ladda upp bild knappen skulle jag trycka på. =)

jag är intresserad av dessa klänningar:

fast en mmodiferad jenjenvariant. (den är kort på jenjen så här ser ni mer vad jag menar)

Vit är färgen jag ska ha. så om ni ser bilden på mig, å kläingarna jag tänkt, vilken tycker ni kan bli snyggast på? (jag tror mkt på den rosa alltså, den sista.. (fast vit) hehe) 
  • Fröken Finemang
    daniiel skrev 2013-04-08 19:36:54 följande:
    Ja, det gjorde den verkligen! Så snygg klänning och du ser jättefin ut i den :D Är broderierna vinröda?

Vilken säljare beställde du ifrån?
    Tack!

broderierna är typ lila/fuchsia, beroende på ljuset hehe. typ lila. 
    tror de är mer rosalila när solen skiner på klänningen . 

Är extremt nöjd med klänningen!

love.dress heter säljaren
     =)
  • Fröken Finemang
    daniiel skrev 2013-04-08 19:51:25 följande:
    Förstår att du är nöjd, det ska du vara! Den är som sagt jättefin och du ser så vacker ut i den :D

Ahaa, det ser jag ju nu när du säger det. Väldigt snygg färg är det iaf!
    tack igen! ajg har dock minskat i kroppen sen vi bställde den å  när vi drar åt så blir det liksom ingen snörning kvar.. så i juli syr vi in den och eventuellt lägger upp den, men är så himla nöjd över att den passar å sitter bra å är fin ! en är lång bara. jävligt lång. hur faen ska man kunna dansa? vi skulle bugga, men det får vi hoppa över hehehe
Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!