• nicenetiis

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

hej jag ska på en gala och måste ha en balklänning ganska snabbt och tänkte beställa en från kina vilka är snabba och gör bra klänningar?

• nicenetiis
    daniiel skrev 2012-04-09 20:22:31 följande:
    Mylove-bridal hör väl till de som brukar vara snabbast, men man får ju räkna med ca 1 månad ändå. Just nu är deras sida nere, men det går att beställa via deras mejl, myovebridal@gmail.com. Då skickar man in en bild på en klänning man vill ha, de ger ett pris och tycker man det låter bra så betalar man via paypal. Vilken typ av klänning hade du tänkt dig? :)
    ok då får jag tänka om fick veta i går att den 5e maj ska vi på en gala och ska vara balklänning där så det är bra söka vidare. tänkte om någon hade sabbare leverans än 1 månad
  • nicenetiis
    Minuz skrev 2012-04-10 10:35:58 följande:
    Vad för typ av klänning har du tänkt dig, färg osv?
    hade tänkt mej en plommon ganska rak model men lite bling bling på
  • nicenetiis
    aurum skrev 2012-04-09 22:33:23 följande:
    landy har ju 7 day rush, men det kostar 60 dollar extra då... men alternativet finns ju
    vilken sida är de?
  • nicenetiis
    nicenetiis skrev 2012-04-10 20:17:33 följande:
    vilken sida är de?
    hitttade den
  • nicenetiis

har sett den idag måste bara fundera vart jag såg den

• nicenetiis
    smulan8118 skrev 2012-08-18 19:09:12 följande:
    Hej!
    Kul att hitta en "kina-tråd"..... Jag har hittat en klänning jag funderar på...MEN, är lite orolig, fundersam på vad jag kan vänta mig av "kopian". Någon som har erfarenhet av jenjenhouse? Det är därifrån jag tänkte beställa. 
    Tack för hjälpen tjejer! 

jag såg  de fanns en tråd om just de annars om ingen kan vara här
Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!