• Linda L

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

Åh va spännande!
    Roligt att du verkar nöjd med den! 

• Linda L

Ser bra ut! hoppas den sitter som den ska bara :)

• Linda L
    Anny skrev 2012-04-14 08:28:48 följande:
    Är det någon som skulle kunna hjälpa mig  med övrig styling till min klänning?

Det har gått så långt (jag kommer bli  helt skadad innan bröllpet är klart!!) att jag kan tänka mig att se mer brudig ut!

Har t.o.m designat ett par vita skor! Skrikandes

vita glitter med metallicsilver detaljer

Först hade jag ju tänkt svarta och svart bolero. lite tuffare helt enkelt. Jag vill fortfarande luta lite åt det tuffa hållet. Men nu känns kanske svart lite väl hårt mot min klänning.

Pärlor är inte min grej om man tänker till smycken.

Silver tror jag temat får bestå av, men det funkar med någon mer färg helt klart.
    Bröllopet är den 29 september, vi vigs borgerligt i stadsparken (ute om vädret tillåter, framför brasa inne om vädret är kasst) och vi vigs vid 13 redan. 

Och jag har tänkt mig en uppsatt frisyr, men lite tuff, spretig eller så.

och så en bild på klänningen om det finns nya eller ni helt enkelt glömt

Är det någon/några som skulle kunna tänkas att hjälpa mig? Känner mig helt lost!
    Jättesöt klänning! du är jättefin. Ja det skulle va fint med typ diadem/tiara för att väga upp nedre delen av klänningen. och uppsatt hår, lite fluff :)
    fina skor du hade ritat, sött med remmen
  • Linda L
    GuteCarra skrev 2012-04-16 07:42:39 följande:

Nu fick jag ett nytt mail att paketet redan lämnat arlanda!!! Kan jag ha sån himla tur att jag får dom redan idag?!?!

Flyg till vår kära ö tar ju bara 40 min!! De innebär att den borde va några km bort NU.

Jäklar vad nervös jag är nu!!

Åh va spännande!!
    Vi vill se bilder :D

• Linda L

JANE!
    Grattis, va roligt att du gillar den! Jag blir så glad för din skull, och hoppas den sitter bra nu Glad

• Linda L
    brudar!
    Är det nån av er som köptklänning av -pink*memory- på ebay??
    Hittat "min" för billig peng.
  • Linda L
    Nean skrev 2012-05-03 13:22:19 följande:
    Hej alla kinashoppare å andra! Jag har verkligen panik och behöver hjälp....jag ska gifta mig 26 maj och beställde klänning från my-love 15 mars. Jag har sett i tråden att de som.beställt samtidigt fått sina redan och jag får inte ens svar! Har skickat säkert sju mejl senaste två veckorna. Hur ska jag kunna hitta en ny klänning nu? Det är ju i stort sett bara tre veckor kvar :( Någon som har några ideér? Tack på förhand:)
    Sjukt att dom inte svarar på mail.. mitt råd är att leta efter en backup klänning!
    Och om du nu inte hinner få denna så får du väl sälja den.
    usch vilken stress, lycka till{#emotions_dlg.flower} 
  • Linda L

Knyttan,
     Skrattande jag glädjs med dig!
    förresten, jag (som nog alla andra)  gömmer också saker i garderoben hahaha!
    men mitt överskåp e inte så fyllt än för det är ju ett år kvar.. men de går ju inte att hålla sig för det är så sjukt kul!!
    har ångrat mig angående klänningen, så nu har jag flera favoriter Skrattande

har köpt t-shirtar med eget tryck för att testa färg och kvalité på tröjorna.. visade dom för killen och han skrattade och sa att jag är rolig. haha!
    köpte även lite "diamanter" som jag ångrade direkt.... tokskrattade åt dom pyttepyttesmå påsarna ^^
    ett diadem som e för litet  m.m.

men herreguuuud va fint det kommer bli med rosa under brudklänningen

• Linda L
    Ringsåker skrev 2012-05-12 20:26:38 följande:
    Åhh är så spänd igår beställde jag min klänning ifrån Jenjenhouse.se, väntar frenetiskt!
    roligt!!
    har du en bild kanske? 
  • Linda L

knyttan,
    eller någon annan av er;
    kan man förbeställa alkohol från tyskland och sen bara hämta? har noll-koll tacksam för hjälp. 

• Linda L
    Linda L skrev 2012-05-13 00:14:28 följande:
    knyttan,
    eller någon annan av er;
    kan man förbeställa alkohol från tyskland och sen bara hämta? har noll-koll tacksam för hjälp. 
    fel tråd kanske men såg att ni pratade om detta här så förlåt TS
  • Linda L

Ja haha de e sant. 
    Vart i tyskland åker alla till? ryktas bara om magiska stor-lager med superbilliga priser

• Linda L
    Five year engagement skrev 2012-07-23 13:22:50 följande:

åh va härligt detta ser ut!! blir helt lyrisk haha grattis till er!
    och vilken tur ni hade med vädret, kanon!
    din klänning är jättefin, tycker det är perfekt balanserat med svart och vitt (vilket jag förmodligen också kommer ha) 
Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!