• Hame

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

Anny skrev 2012-07-11 23:20:39 följande:
    sådär nu har jag svettats mig genom ÄNNU en provning av mina klänningar, nu även med rätta skor! Snörningen på långa klänningen blev inte så bra även denna gång. Den halkar liksom ner lite, störigt. Men det är inte min sambo som ska snöra den på dagen D, så hoppas de kan bättre :-P

Så det blir en liten bildkavalkad igen. Men sedan blir det inget förrns efter bröllopet varit i slutet av september.
    Så all kritik nu vore grymt. Funderar på om jag ska förstora ringen i underkjolen t ex. Jag har nämligen minskat den en del.

Detta säger jag bsolut inte för att vara elak, men du bad om ärlig kritik så jag hoppas du tar det på rätt sätt!

Jag tycker du ser ut som en servitris ifrån "Allå allå, emliga armen" i vilangklänningen. Det känns inte som en brudklänning. Volangklänningen däremot är jättefin!

• Hame
    Hame skrev 2012-07-13 07:50:13 följande:

Detta säger jag bsolut inte för att vara elak, men du bad om ärlig kritik så jag hoppas du tar det på rätt sätt!

Jag tycker du ser ut som en servitris ifrån "Allå allå, emliga armen" i den korta. Det känns inte som en brudklänning. Volangklänningen däremot är jättefin!

Jag tycker du ser ut som en servitris ifrån "Allå allå, emliga armen" i den korta klänningen skall det vara såklart.
  • Hame
    Anny skrev 2012-07-17 23:00:26 följande:
    Tack för din input. Jag tar inte alls illa upp. Fick mig ett gott skratta däremot. Kunde se det framför mig

Solstice: Vad fina ni var!! Grattis!!
    Så bra! Alla tycker ju olika, och om det är den klänningen som känns som "du" tycker jag självklart att du skall ha den! En lycklig brud är en vacker brud :)
Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!