Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Har precis beställt en kinaklänning nu! Sjukt nervös! Får uppdatera när jag fått den hur det gick :)
Har precis beställt en kinaklänning nu! Sjukt nervös! Får uppdatera när jag fått den hur det gick :)
Sitter och väntar på min klänning som ska komma med DHL idag (var inte hemma igår när de var här...) SPÄNNANDE! IIiik
Gick förövrigt jättesnabbt, beställde förra fredagen (sent på kvällen)
Beställde från ebay
Men en till fråga, vad gör man eftersom klänningen är alldeles skrynklig? Kan man stryka den? Eller rättar den till sig när den hänger?
Säljaren var denna förresten :)
http://myworld.ebay.co.uk/iris.dress/?_trksid=p4340.l2559
Japp det ska jag göra :) Alltså visa bilder när underkjol är inhandlat ;)
Men tror ni den hänger till sig något? Tänkte den är så skrynklig där den låg alldeles ihopknöcklad i paketet. Vad brukar man göra som brud inför själva dagen om klänningen har små skrynklor?
Sen tar hela klänningen upp halva vår klädkammare nu, man har ju inte direkt lust att vika ihop den igen :O
Jaha, men den har jag sett förut. Är det inte 2 brukar härinne som visat/gillar samma klänning? Eller var det i brudklänningstråden kanske... Det var den klänningen iaf. Var det en Maggie? Eller var det det den INTE var? *snurr*
Mm, många är nog överdrivet försiktiga med sina klänningar. Man tänker väl inte på det men det är ju trots allt samma material som vilken simpel HMskjorta som helst.