• Lilo84

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

Hej på er!

Har följt er tråd ett tag nu och har nu äntligen tagit mig i kragen och skapade en användare!

Så kul att följa er från browsing till beställning till det färdig resultatet!

Den här klänningen ligger högst upp på min önskelista just nu och det riktigt rycker i klicka-hem-fingret!

Någon som har sett den som färdig produkt?

• Lilo84

Jag blev dunder förälskad i en av de nya klänningarna från Landy's... är sugen på att beställa NU, men det änns så tidigt när vi ska gifta oss nästa sommar, haha, men det kliar i beställarfingrarna!

Vet inte om jag ska be dem att strunta i pärlbroderiet vid midjan eller om jag ska be om att få det på ett band som går att ta av, för antagligen så kommer jag att fixa ett eget broderat band! Vad tycker ni, är den för enkel? Vi ska ha ett utomhusbröllop!

• Lilo84
    emmadeckmar skrev 2012-07-05 10:20:09 följande:
    Idag ska jag testgöra en tårta Skrattande Jag ska ju göra bröllopstårtan själv (shit!!)
    Är så nervös att sockerpastan inte kommer vilja lägga sig fint som ett lock på tårtan. Det är ju det som är det svåraste! jag har läst flera "steg-för-steg"-bloggar så jag vet hur jag ska göra, men det är såå svårt! har fyllt tårtbottnar och nu ska det få gosa till sig i kylen tills ikväll då alla barnen sover.

Och så längtar jag efter min klänning! jag vill prova den och se om jag kan klara av att ha den på mig (tycker jag ser hemsk ut i det mesta). Jag är så nervös över saker som kan gå fel, jag är ju en planeringsmänniska i huvudet och jag vill att allt ska flyta på. Vilket det gör, och har gjort hittills! gifter mig inte förns 11 nov, men skulle gärna ha maten, tårtan, kläderna, dukniong & dekoration klart IDAG om det så gick, ha ha Flört

Sådär, nu fick jag skriva av mig lite, skönt Tungan ute
    Om jag får ge ett tips, om ni äter/gillar smörkräm så spackla med det istället för grädde om du inte redan hade tänkt göra det... det är 1000 ggr lättare att få det snyggt så och så håller tårtan formen mkt bättre...
  • Lilo84

Nu i dagarna är det dags att skicka iväg min beställning till Landy! Helt pirrig i hela kroppen :)
    Tänkte bara höra om det är några sista minuten tips, som man absolut ska/inte ska göra!

Den här klänningen blev det efter många om och men (dock med kortare släp)

Pinned Image

• Lilo84
    Amandizzen skrev 2013-01-21 19:42:48 följande:
    vad konstigt det blev..jag ville bara säga att klänningen du ska beställa är super snygg!
    Tack! Jag hoppas den blir lika fin som den ser ut att vara bara :)
  • Lilo84

I tisdags så var jag och provade klänningen som min kina-klänning är inspirerad av och den var sååå fin...

Så här i efterhand så kanske det var dumt för nu kommer jag ju att jämföra dem men får väl tänka på prisskillnaden ;)

Sincerity 3723

Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!