Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Hejsan!
Jag funderar pa att beställa en klappning fram Landybridal. Ar det någon som har kopt fram dem tidigare? Var ni isafall nöjda med resultatet? Tack pa förhand!
Hejsan!
Jag funderar pa att beställa en klappning fram Landybridal. Ar det någon som har kopt fram dem tidigare? Var ni isafall nöjda med resultatet? Tack pa förhand!
Hejsan!
Jag har varit inne har och fragat nagot tidigare och fatt bra svar sa tankte fraga en till grej.
Nu har jag bestamt mig for att bestalla en klanning fran Landy. Det kanske ar nagon som har bestallt den innan?
www.landybridal.co/a-line-wedding-dresses-strapless-brush-train-white-h100hs1821.html
Hur som helst sa skulle jag precis pa att borja mata och undrar nu hur ni andra som bestallt redan har gjort. Jag hade tankt kopa sadana dar sjalvhaftande gummikoppar (har ingen aning om vad de heter?) istallet for bh. Borde jag kopa dem forst innan jag mater bysten? Hur har ni gjort med langden. Det star att man ska mata sig barfota sa lagger de till 5 cm. Har ni lagt till ytterligare nagra cm for att vara pa den sakra sidan. Battre att den ar for lang an for kort kanske?
Hoppas nagon kan hjalpa mig med detta da Chirs pa Landy inte riktigt verkar forsta min fraga da jag skrivit utan istallet rekomenderat att jag ska ga och mata mig hos en sommerska.
Tack pa forhand!
Hejsan!
Forst och framst tack for era svar tidigare angaende mata med eller utan bh! Jag hanger bara inte med i den har traden det skrivs sa mycket! : )
Nu har jag iallafall bestallt en klanning fran Landy. Jag ska forsoka lagga upp nagra kort nar den kommer. Vi far val se hur det blir.
EN fraga bara. Nar ni matt 'hollow to hem' har ni lagt till nagra cm sa att kjolen definitivt tacker underkjolen (ni som bestallt klanningar som behover underkjol)?
Hejsan!
NU har jag fatt min klanning fran Landy. Jag ar nojd med kvaliten undrar bara om den kanske ar lite stor. Jag ska be min sambos mormor hjalpa mig att knyta at den idag sa far vi se hur det blir. Den ar absolut for lang (men det var nog mitt eget fel for jag lade till nagra cm for att vara pa den sakra sidan).
Aterkommer med kort. Det tog iallafall inte lang tid, ca en manad allt som allt. : )
Ok har kommer nagra kort. Jag kommer att behalla klanningen. Den ar for lang men det gar ju att latt atergarda. Jag maste aven kopa en underkjol samt fa klanningen strykt. Jag tror dessutom att den ar pa gransen for stor. Man kan inte dra at mycket mer langst ned, men den passar iallafall.
Jag forsokte hitta orginal kortet fran Landy men hittar inte det nu. Nagon som vet varfor de bytt ut alla kort pa deras websida?
Nu hittade jag en lank i ett gammalt email. De maste ha tagit bort kortet pa modellen (som sakert inte varit deras) bytt ut det mot ett kort pa en likadan klanning de gjort.
www.landybridal.co/a-line-wedding-dresses-strapless-brush-train-white-h100hs1821m1.html
Jag har iallafall varit nojd. Forrutom att den ar for lang och kanske pa snudden for stor, sa har de varit valdigt professionella, kvaliten ar bra och det gick fort.
Tack snalla for era tips! Jag ska bestalla en peticoat och nar jag har den och skor se om jag kan gora sma forandringar for att den ska sitta battre. Men jag tror nog att den kan bli battre om den tas in lite. Hoppas bara att det ar mojligt. Den var sa billig ($199) sa det gor inget om det skulle kosta lite. Tack aven for snorningstipset!
Makeupmyday: Trakigt att den inte blev som du tankt dig. Fast som redan sagts ovan sa kanske den blir fin anda? Annars prova att salja och se om du kan hitta en ny. Jag forstar din besvikelse for aven fast man ar val medveten om att det kan ga helt galet sa hoppas man ju pa att det ska bli som man har tankt!
En fraga till er klanningsexperter… Tror ni att det skulle ga att sy in den har klanningen lite? Eller skulle det vara valdigt kranglit tro?
Vad fina ni var och super snygg klänning Emmadeckmar. Jag var ocksa jätte nöjd med Landy!
Jag undrar nu om någon har erfarenhet av att kopt kläder till brudgummen? Vi funderar på att även beställa dem från Kina. Men hittar inte lika mycket info om det.