Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Beställde min kinaklänning idag! Kommer i början av juli senast mot mitten vet inte om max 25 dagar räknas med eller utan helgdagar?? Väntar med spänning!!! :)
Beställde min kinaklänning idag! Kommer i början av juli senast mot mitten vet inte om max 25 dagar räknas med eller utan helgdagar?? Väntar med spänning!!! :)
Jag blev dunder förälskad i en av de nya klänningarna från Landy's... är sugen på att beställa NU, men det änns så tidigt när vi ska gifta oss nästa sommar, haha, men det kliar i beställarfingrarna!
Vet inte om jag ska be dem att strunta i pärlbroderiet vid midjan eller om jag ska be om att få det på ett band som går att ta av, för antagligen så kommer jag att fixa ett eget broderat band! Vad tycker ni, är den för enkel? Vi ska ha ett utomhusbröllop!
Vad gör man medan man väntar på leveransbesked?? :)
Börja bli nervös nu.. det var leveranstid på 15-25 dagar och imorgon är det 15 dagar sen klänningen blev betald och beställningen var gjord!! :) Mindre än två månader kvar till bröllop och jag vill ha min klänning NUU!! =)
Idag kom min klänning, PÅ EN LÖRDAG!! slapp tull och allt! ;)
Tvärprova den utan att snöra, sambon såg ut sm ett frågetecken när jag sa att man var tvungen snöra den! hah
Blir inte klok, jag får inte upp någon bild...