• paet

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

Hej! Får man vara med här?
    Är ny här på forumet och har ramlat över det här med kinaklänningar. Har noll erfarenhet och är nyfiken på allt nu. Googlar och läser överallt!! Vilken av dessa nämnda sidor i TS är den sidan de flesta beställer ifrån? Hur lik bilden brukar klänningen vara? Har försökt läsa igenom tråden något men orkar inte läsa alla 1580 sidor  

• paet

Ursch foglossning hade jag. Det är bäckenet som luckrar upp sig för att bli mjukare. Gör sjukt ont!!

• paet

Jag har precis fått hem min kinaklänning.

Den är lite skrynklig. Vem lämnar man den hos om man vill få den pressad/strykt eller vad man nu ska säga? 

• paet

Köpte min klänning genom storadagen.se och den är också från Kina. Kostade 1900. Fick den efter 4 veckor och 4 dagar efter beställninsdagen!

• paet

Hej!
    Kan någon hjälpa en blivande brud i nöd?

Jag vill ha denna klänningen nedan innan den 28/7 för ett bra pris. Det är alltså  5 veckor kvar. Vet att det är nära inpå men har lite panik nu över min klänning som jag har hemma här.
    Så har någon lite tips var jag kan beställa från imorgon och få den innan dess så skulle jag vara djupt tacksam!

• paet
    Hvidbrud skrev 2012-06-24 22:28:56 följande:
    Paet: www.aliexpress.com/product-gs/449412492-R0353... denna kanske? En real sample dress som blir färdig inom 11dagar och kan skickas express. Bra omdöme också?
    Tack Såg att samma säljare säljer exakt denna klänningen jag ville ha också. Dock fanns inga färdiga storlekar som jag förstår att den du länkade måste ha funnits i? Det står att den skickas 12 dagar efter. Då är den alltså klar så snabbt? Jises det vore ju världens dröm om det är så Precis bra omdömen också!
  • paet

Jag beställde där nu jag länkade till. Tack för tipset om aliexpress! Mkt trevliga de säljarna jag köpt min klänning ifrån. De hade färdiguppsydda så kommer att ha klänningen denna eller nästa vecka.

Hur vanligt är det att nått fastnar i tullen föresten? Kanske inte sådant? 

• paet

daniiel: Okej, jo lite har jag fundrat på det. Men hoppas det inte blir allt för dyrt bara

mjeanettek: Okej men vad skönt att det kom på faktura då

StockholmBride2012: Det var ju inte alls så farligt!

Nä man får hoppas på att det inte händer helt enkelt! Kan tänka mig att de kollar lite extra när det gäller kinapaket? Eller? 

Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!