• Loveit

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

Hur tusan vet man att man hittat rätt klänning? Gäller det att låta bli att kolla klänningar när man väl köpt en? Haha!

• Loveit

Hej! Nu behöver jag hjälp om det finns.

Jag har hittat en underbar klänning som jag gärna vill ha. Jag hittade den på Brudbutiken.se men vågar inte riktigt beställa därifrån. Den kostar just nu ca 3500kr (tidigare 4990kr) och om man betalar med internetbetalning så får man 10% rabatt MEN då ska man betala först och sedan skickar de hem en "måttkatalog" eller något sådant. Sedan ska jag ta mina mått och skicka tillbaka och efter 8-10veckor ska jag få klänningen. En Kinaklänning helt enkelt.

Jag har dock läst här på BT om krångel med Brudbutiken.se, så nu vågar jag som sagt inte beställa därifrån. Undrar nu om någon har sett en liknande klänning på någon kinasida (helst likadan).

Skriv gärna om ni sett den! Har själv letat på några sidor utan resultat. Har märkt att många av länkarna i TS inte fungerar :/
  • Loveit
    Galathea skrev 2012-08-10 21:10:08 följande:
    om du skickar bilderna till någon av de mest välkända sidorna så kan de sy upp den åt dig. 

Tack för svar! Du vet inte av någon välkänd sida? Jag har ingen koll. Frågan är bara hur spetsen är på de sidorna.
  • Loveit
    1700tal skrev 2012-08-10 21:57:00 följande:
    Loveit - svarade dig ovan. Det såg du va?

Haha! Missade ditt UNDERBARA svar! Tusen tack! Jag har alltid vetat att forumet är bra, men inte så här bra ;)
  • Loveit

Är det någon här som har lite tid över och kan komma med tips på klänningar åt mig? Vi ska ha ett Bonnabröllop där männen kommer vara klädda som drängar och kvinnorna som pigor. Vad för klänning passar mig då?

Vill ha med spets, ska passa in på temat men jag vill ändå känna mig som en brud.  

Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!