• 101112

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

Har nu läst tillbaka en massa sidor för att se om det jag undrar över tagits upp tdigare det har det säkert men inte så långt tillbaka som jag komGlad om jag beställer mer än en klänning samtidigt betalar jag ändå fraktkostnaden på klänningarna var för sig eller slås fraktkostnaden ihop och det blir lite billigare? Om min m2b betalar klänningarna och det står gift på paketet så kan han väl på ett bättre sätt motivera varför det är gåvor än om det är mitt namn som står på betalningen??

• 101112

Tack alla för era svar spelar ju inte så stor roll vilket efts det ändå är så pass billigt det var bara tankar jag hade och ¨hade inte hittat något svar på dem innan.
    Lutar mer och mer åt att provköpa en fr Kina jag med och ett av de stora skälen är att jag drar mig för att gå in i en affär och prova knäppt kanske men så är det vet ju att jag måste in ngn gång men skjuter det framför mig hela tiden. Ångest kanske Skäms Tänker var och varannan dag att nu ska jag göra det men backar alltid fast ingen jättepanik än för min del ska ju inte gifta mig förren i nov men iaf behövs det ju provas för att hitta rätt modell om inget annat.

• 101112

1700tal: det låter som om dessa människor som klankar på dig har gett upp fullständigt när det gäller deras egna kroppar och eftersom du inte har gjort det sticker det i deras ögon. Antagligen skulle de vilja men orkar kan eller törs de inte ta tag i sina liv så ist tar de ut sitt dåliga samvete på den som vägrar stangera.
    Kämpa på du och må bra med det och även ni andra jag håller tummar och tår för att ni ska lyckas med era mål.Nalle

• 101112

jag är ju inte så aktiv på att skriva men är inne och läser mycket har inte så mycket att komma med när jag inte betämt om jag ska ha en Kinaklänning eller inte Drömmer
    Men jag kan ju säga att jag är varken fisk eller 35 så jag är nog äldst utav er.Flört

• 101112
    1700tal skrev 2012-02-24 15:40:48 följande:

Hörrni shoppingtanter, behöver er hjälp!! Är på jakt efter 100 st placeringskorthållare, enkla, helst i metall. Inga krusideller eller konstiga färger. VAR hittar jag såna, så billiga som möjligt. Finns ju på calligraphen men vill inte betala 800 kr för lite metallpinnar...

Så ni som kan alla dessa stora shoppingsiter, har ni några förslag??

det finns ett gäng till salu på köp o sälj i metall om de finns kvar
  • 101112

Funderar på var jag sett hållare i form av små klämmor på till kvitton vykort mm de fanns lite varstans för några år sedan men kan inte riktigt komma i håg vilken/vilka affärer jag sett dem i och inget pris heller iofs, men det kanske inte är den typen av hållare du tänkt dig iaf.
    Var ju inte till stor hjälp det här heller

• 101112

Den här klänningen har jag tittat på ett bra tag nu men det jag funderar över är om det går att ha eller ska vara en underkjol till den för annars är den ju väldigt avslöjande över magenFoten i munnen och det är inte roligt att behöva fundera på hela dagen.
  • 101112

Efter mycket velande fram och tillbaka med olika klänningsmodeller som jag velat ha men inte passat dit vi ska och gifta oss så har jag äntligen hittat klänningen jag vill och ska ha. Tack vare er här inne som handlat av LITB så hittade jag den klänningen. Hade från börjat bestämt mig för en av de kinasidor ni andra beställt ifrån men inte hittat rätt, sen budade jag flera ggr på en klänning på Tradera men vann aldrig för det var inte rätt klänning det heller.
    Men det är den här{#emotions_dlg.flower} fast i Ivory såklart Tungan ute

• 101112

Den är fin har tittat lite på den med men är för kort för en så pass lång klänning skulle räcka mig ner till marken även om jag beställde den i mina mått har jag en känsla av Glad mått beställde min klänning och vet inte om den kommer passa iaf för jag är bred över ryggen men inte nämvart storbröstad så risken finns att den kommer behöva sys in annarskänner jag mig inte nervös alls konstigt nog utan klänningen kommer om den kommer och då passar den förhoppningsvis så även din tänk så ist att den kommer passa.

• 101112
    daniiel skrev 2012-06-17 18:10:11 följande:
    Okej, nu kommer lite OT-gaffel här.

I augusti ska vi på namngivningskalas för ett par vänner fick en jättesöt liten son i mars :) Mamman var tostmadame på vårt bröllop och vi anser väl att vi är rätt goda vänner, även om vi inte umgås jätteofta. Vi har ju som sagt ganska värdelös ekonomi, men tänkte att vi skulle väl kunna spendera kring 200kr (för snålt?) på en present till pojken. Frågan är ju bara vad man ska köpa?
    Det finns väldigt fina sk dopringar det är en klackring i miniatyr för pojkar fast de kanske är lite dyrare nu när guldpriset gått upp. Eller om du har ett foto på pojken så kan du lämna det i guldsmedsaffären för att de ska gravera in hans bild på ett halsband i silver eller silverpläterat.
  • 101112
    daniiel skrev 2012-06-17 20:51:18 följande:
    Förlåt att jag frågar, men vad ska ett barn med en sådan ring till? :P Och det låter fint med ett sånt halsband, men det lät också lite väl dyrt för oss :/
    Ringen ska sitta på ett halsband för den är jätteliten ist för ett hjärta tex som var vanligt förut att få.
    Vet inte vad halsbandet kostar men tror inte de är så himla dyra inte om det är silver pläterat. Men det är ju inga praktiska presenter förutom att han kan använda dem när han blir lite större:o))
Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!