• satinsilk
    daniiel skrev 2012-03-13 16:16:00 följande:
    När det gäller klänningarna på kinasidor, så är bilderna i 99% av fallen någon annans bilder på ett orginal så att säga ;P Vill du veta pris får du nog leta upp en återförsäljare, eller någon som köpt klänningen, och fråga.
    Okej, nej, det hade jag faktiskt ingen aning om. Är ganska grön i det här med Ebay :)
    Kollat lite andra priser på andra morilee klänningar, ca 10000:- hamnar prislappen på! En viss skillnad mot vad jag betalade för klänning och underkjol 1090:- totalt :) 
  • satinsilk

Åhh klarar inte av väntan! Min klänning skickades med "flytexpress" den 13.....Hur lång tid ska det ta innan man får den då?

• satinsilk

Jag har fått min klänning!!! 
    Nu är den skrynklig, och jag ska lämmna in den för lite småjusteringar, men så här ser den ut:

• satinsilk
    lyckliga jag skrev 2012-03-27 09:51:38 följande:
    Grattis till den maffiga klänningen. Va bra man såg släpet när du fotat i trappan
    Vad är det du behöver justera? Tyckte den såg ut att sitta bra.
    Du ser lite hur det "bular" sig vid skrevet? Det är inte jag som är man... Det är så klänningen är sydd! (idiotiskt tycker jag)

Nåja, sedan vill jag ha lite mer "vågor" i kjolen och jag ska eventuellt lägga upp den någon cm. Får se vilken typ av skor jag ska ha bara...

Dessutom får de sy i lite mer tyg i midjan på undekjolen. Vet inte vad för barbiemodeller de har haft för att sy den....eller så är det jag som är fet men inte vill erkänna det haha :) 
  • satinsilk
    Mollee skrev 2012-03-28 18:16:58 följande:
    Ja, den överträffar faktiskt mina förväntningar! Var det något jag var orolig för så var det att de skulle snåla på tyllen i kjolen, eller missa helt att det var tyll och ta organza istället.
    Nu syns det inte så bra på bilden, men tyllen som är draperad på livet är jättefin!
    Wooooow!! Din klänning är extremt snygg!! Och tyll var ordet! På mig så missade dem helt den där lilla extra detaljen att det skulle vara tyll, och tog blankpolerad organza. Nåja, blev fint iallafall :)

Haha, kan inte sluta skratta åt att de satte en snäv undekjol till din puffiga klänning! :D Tur att det går att ändra om. Blir säkert skitsnyggt på dig när allt är fixat :) 
Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!