• Oniq

    Hur delar man med sig på bästa sätt?

    Jag och pojkvännen/sambon/min blivande man (svårt det här) har ju bestämt oss för ett lite udda tema.
    Nu när vi pysslat och påtat och grejjat med alla extrasaker som detta innebär så har vi båda insett att det här kanske är något man skulle dokumentera och/eller dela med sig av.

    MEN hur gör man?

    Tidningen - visst, men vi vill ju inte att reportaget ska handla om oss utan om glädjen i att engagera sig och hitta lösningar för ett temabröllop (har erfarenheter från sådana reportage och då slutar det bara med att det blir för inriktat på personen och inte på idéerna).

    Blogga - Kul, gör inte alla det? Dessutom så tar det ännu mer extratid att fixa i ordning en tillfällig blogg som sedan bara kommer ligga och damma.

    TV - Tjena.. aldrig att jag visar mig på tv ;)

    Någon som har någon bra idé om hur man kan göra?

    Temat är rollspel med massor av regelhäften, tabeller, tärningar, dekorationer och trivia för nördar. Inte ett tema som passar alla direkt, men det kan kanske vara inpirerande med lite nytänkande (?) inom bröllopskonceptet?

  • Svar på tråden Hur delar man med sig på bästa sätt?
  • Oniq

    Nja.. lutar nog mer åt att inte göra något alls då tror jag.

    Jag har som sagt var provat på ovanstående tidigare i ett annat sammanhang och då nämndes bara själva hemsidan i förbifarten som 'X har samlat på en hemsida' -utan länk...

    ..och helt från det blå så inleddes hela artikeln med vad min son heter och en förvrängd historia om varför han är döpt så.

    (artikeln handlade om halloween)

Svar på tråden Hur delar man med sig på bästa sätt?