Pinkgrape skrev 2011-03-24 22:10:40 följande:
Nej, det kanske inte alls är tyg, kanske bara jag som tyckte det såg ut så :P hehe
Ja, det borde man ju kanske kunna göra, färga den alltså. Borde det inte funka med vanlig textilfärg som man köper på typ Coop?
Jag tror inte att den är för tung för häftpistol, beroende på hur man sätter upp det och underlaget man häftar på. Frågan är ju dock om man får häfta fast det i lokalen man ska vara, kan ju bli rätt fula märken kanske?
Hehe men sån textilfärg kör man väl i maskinen, funderar på om man kan tvätta fiberduk?! Och man får in typ 20 meter fiberduk i tvättmaskinen hehe... Annars får man köra the-old-fashion-way och tvätta/färga den i någon bäck i skogen hehe,,,, känns sådär miljövänligt :S
Jadu, jag har klurat på det där med uppsättningen. Häftstift kan ju knappast räcka, men häftpistol och spikar lämnar ju inga vackra märken efter sig... I min lokal är det rätt högt i tak så jag tror inte att det hade synts om det var små hål i taklisten, men vet inte om man vågar chansa.... Och jag vågar inte testa i min egna lägenhet hahaha ifall det skulle bli helt förstört!