• soonma­rried
    Äldre 22 Mar 09:59
    2403 visningar
    4 svar
    4
    2403

    fin bil Arboga/Örebro?

    Hej! Nån som har tips om nån bra som kan köra en från kyrkan. Vi bor i Arboga, så det borde vara nån i Västmanland eller Örebro. Jag bryr mig inte så mycket om bilen som min kille gör utan jag vill att det ska vara nån pålitlig och inte raggarslusikg som kör. Kontrollbehov, jag vet. Tips?

  • Svar på tråden fin bil Arboga/Örebro?
  • Maria1­977
    Äldre 22 Mar 19:49
    #1

    Hej! Ja, jag har ett tips! Kolla här: http://www.iversenochson.se/brollop.htm Det är en Ford Galaxy 1966. Den finns i Örebro. Inte så dyrt heller om man jämför.

  • Äldre 24 Mar 05:51
    #2

    Du kan ju se på zatzy.com under studentbilar. På västmanland var det tunnsått men se på närliggande områden.
    Vilket datum gäller det? Har ju en bit till er men det kanske går få till om ni har svårt få tag i någon bil.
    Mvh Tz

  • Äldre 27 Mar 21:14
    #3

    Hej
    Kolla in på www.bfm.nu där finns många fina veteranbilar.
    Lycka till

  • Äldre 14 Apr 09:02
    #4

    Ärligt talat borde du försöka få tag på bil på nära håll. Arboga gömmer väldigt många fina bilar, det är bara o kika en fredag när många är ute. Och alla är inte va du kallar raggarsluskar bara för dom kör amerikanskt. Många äldre har väldigt fina bilar o kör dom väldigt försiktigt. Prata med Sleepty Town Cruisers, det är Arbogas klubb, de hjälper dig nog gärna!
     

Svar på tråden fin bil Arboga/Örebro?