• Tant grön

Peep toes - färgade eller naturliga tånaglar?!?

Ni som ska ha peep toes eller sandaler, ska ni ha färgglada tånaglar eller mer naturella.
    Jag kommer köra fransk manikyr med men hur göra man med pedikyr, vilket är snyggast, färgklick eller naturell/pärlemo? vad tycker ni? idéer?

Så här ser mina skor ut. jag har knälång klänning så fötterna kommer ju synas väl.

• Svar på tråden Peep toes - färgade eller naturliga tånaglar?!?
  • förlovadflicka

Vilka fina skor! Jag tror jag skulle ha lite pärlemor eller så som du säger. Finns ju de som har lite längre tånaglar med fransk manikyr men det är verkligen det fulaste jag vet, haha :P 

• Helena Mikael

Ska du ha franskmanikyr tycker jag du ska ha typ pärlemo.
    Jag har alltid målade naglar, tycker det är skitsnyggt!! :)

• SposaRoma

Jag tycker färg, helt klart! Är personligen inget fan alls av fransk manikyr på fötterna, men de där skorna med knälång klänning förtjänar en snygg röd färg!! Skrattande

• SnartFruSir

Jag kör nog på ceriserosa tånaglar men jag har lång klänning. Det kommer se döläckert ut om mina skor någongång skulle synas. Men då går jag normalt med färgat lack på naglarna. Ett tips är kanske annars att måla tånaglarna utfrån eventuellt färgtema.

Om du har kort klänning skulle jag nog bara ha pärlemo. Annars kanske det drar för mycket uppmärksamhet. 

Svar på tråden Peep toes - färgade eller naturliga tånaglar?!?