Jag blev hippad igår!!
Vilken fantastisk dag, vilka vänner man har, jag är alldeles rörd!
ALLA var där, inklusive blivande mannens båda systrar och hans vänners fruar! Med mig var vi tretton pers, varav tre höggradigt gravida.
För er som bor i göteborg rekommenderar jag varmt femkamp på Gökboet, det var sjukt kul!
Jag fick även spela in en skiva, och på kvällen hade vi alla en singstar-tävling som grädde på moset.
Temat var James Bond, alla tjejerna var klädda i smoking, själv fick jag en smoking och en knallrosa slöja, ha ha! James Bond-quizet på kvällen vann jag överlägset, ingen var förvånad...! =) Jag hade bara nämnt en gång hur kul det vore att ha bond-tema på nån fest. Detta var för fem-sex år sedan, tänk att de kom ihåg det!
Rekommenderar även att låta blivande maken svara på frågor där bruden ska gissa hans svar. Till exempel "Hur gör man honom riktigt glad?" Jag gissade rätt direkt då jag tvärsäkert svarade "Ger honom choklad!"
Var inte nervösa för möhippan tjejer, min egen inräknad var detta den fjärde jag närvarar vid, alla har varit superlyckade från början till slut!