• TheD

    Träff i Borlänge 9/4

    Chicita skrev 2011-04-06 20:12:22 följande:
    Samma här... "men ta den där...." Glad
    "den där???" Nää det kan man ju inte ta, den ser ju gräslig ut... Även om den var jättesnygg för några månader sen *S*
    Ännu värre är det med kläderna som så att säga hänger i garderoben och krymper Drömmer
    Flört Du och  hunden får ha dragkamp!
  • TheD

    Nej...ingen som jag vill ha med iaf Flört Syrran pluggar för fullt och skola går före!

    Jag sitter i soffan och ser på Bachelor medan älsklingen lagar mat Glad

  • TheD
    Chicita skrev 2011-04-07 18:44:15 följande:
    Lyxliv du har då FörvånadTungan ute
    Här blev det rester... tacos Solig

    Det enda min sambo skulle laga är ris och currysås på påse och så skulle han köpt en grillad kyckling till det *S*
    Hahahaha! Det blev liknande potatisgratäng med älgfärs i Glad Vi är två kockar i huset så det känns bra Skrattande Sen skulle vi kanske inte impa på Gordon Ramsey men han är ju ändå inte här Flört
  • TheD
    Chicita skrev 2011-04-08 20:29:55 följande:
    För mig blir det en beige kjol och så lager på lager linnen beige + vit med virkad spets och ett tygskärp :) 
    Bestämde mig tidigare i dag... 
    Haha oki! Hur lång tid tog det innan du kom fram tll dessa kläder? Flört

    Men nu har jag återgått till jeansen. Får se hur det känns efter springturen imorgon... Om tidningarna blir sena inatt så kanske det inte blir en springtur heller suck.

    Vilket problem man ska ha med kläder....
  • TheD
    Chicita skrev 2011-04-08 20:43:39 följande:
    Provade dom i affären i dag Tungan uteOskyldig
    Funderar fortfarande på skor dock...

    hehe... ta klänningen nu när jag bestämt mig för kjol Skrattande 
    Hahahahahahaha!!!!!

    När killen var på toa så tittade jag in i min garerob:"Jag kan verkligen inte bestämma mig!!!!" Svar:"Du har imorgon  också att bestämma dig suuuuck"
  • TheD
    Chicita skrev 2011-04-08 20:55:25 följande:
    Hjälpsam kommentar... Vist älskar man det där *S*

    "Du är vacker vad du än har på dig"...
    Jooo.. men är den svarta snyggare än den blåa?
    "Det spelar ingen roll älskling... Du kan ha en sopsäck på dig och du är ändå vackrast i världen"

    Så brukar det låta hemma hos oss när jag letar i garderoben efter kläder *hehe*
    Nog för att han är snäll då, men de är ju inte det man vill höra, man vill veta vad som är BÄST ju *S* 
    Japp och tvekar han då blir man sur men han menade inte att tveka heller hahaha älskar när det blir sånt  filmer/serier
    "Men de här byxorna?"
     "mmmmm"
    "vadå mmm?? ser jag tjock ut?
    "va? jag har inte sagt något.nej du ser inte tjock ut?
    "men varför mmmade du då?"
    "men älskling, du kan ta de svarta byxorna du håller i"
    "säger du så för att vara snäll?"
    OSV!!!
  • TheD
    Chicita skrev 2011-04-08 21:35:10 följande:
    Exakt *S*
    Killar... Tungan ute
    Funderar på om jag ska lämna kortet hemma och endast ha kontanter....vad blir bäst?
  • TheD
    Chicita skrev 2011-04-08 21:42:54 följande:
    Spelar nog ingen större roll. Dom tar ju både kort och kontanter...
    Jag gör tvärt om. Jag lämnar kontanterna och tar bara kortet *S* 
    Haha...mmm vill inte knäcka kortet i fickan....Och jag MÅSTE väl ha leg med mig ;)
  • TheD
    Chicita skrev 2011-04-08 21:48:40 följande:
    Leg är bra ja... Skrattande 
    Jag överlever inte utan en väska, så jag kommer ha med någon variant i alla fall. Vilken vet jag inte än dock, det får jag testa när jag gör mig i ordning *s*
    Precis! Alla väskor passar inte med alla kläder....vad snorkigt det låter men det är sant ;)
  • TheD

    Haha gör så!

    Jag ska försöka sova lite innan jobbet...får se hur det går.

    Ses imorgon!!!

  • TheD
    Chicita skrev 2011-04-09 12:14:41 följande:
    Förresten - my heart: Jag och TheD har ju träffats så vi hittar ju varandra.
    Men när du letar efter oss så kan du leta efter en kort & tjock tjej med långt rött hår (jag) och en lika kort men smal och blond tjej (TheD)
    Mina kläder beskrev jag ju ovan. Så du borde hitta på oss Solig 
    Skrattande eller så kliver vi in i lobbyn och skriker  "BRÖLLOPSTORGET"
  • TheD
    Chicita skrev 2011-04-09 15:01:04 följande:
    Tja det funkar nog det också SkrattandeTungan ute
    Någon lär vända på huvudet... Sen om man får positiva eller negativa blickar, det spelar ingen roll! Lite underhållning får man bjuda på haha. Jag gör hellre det än att sjunga karaoke!!!!!!!!!!!!!!!!
  • TheD

    JAg tror jag blir galen. Provar kläder....men kan inte tycka att det blir bra......Snart tar jag  mn nya klänning...kort och tajt....men det var inte planen att den typ av klädsel...

    nu har jag påmig jeans som gör mig större...i min aögon...men då blir problemet överdelen!!!!!!

    AAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH!!

  • TheD
    Chicita skrev 2011-04-10 11:10:56 följande:
    Hehe...gick det bra Skrattande

    Tack för en trevlig kväll i alla fall tjejer, det gör vi väl om hoppas jag Glad
    Tack själv!!!

    Det tycker jag absolut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • TheD
    Chicita skrev 2011-04-10 19:58:52 följande:
    Tja vi får nog prata ihop oss lite... Tisdag denna vecka skulle nog passa för mig. Få se vad TheD säger också Glad
    hehe... du får höra historien bakom när vi ses i så fall *S*
    Den här veckan kan bli liiiite körig...vårdcentralen två dagar... hälsa på farmor, dansskolan....... så jag har inte ens en dag som förslag....yey :(
  • TheD
    my heart skrev 2011-04-10 21:04:29 följande:
    Tack själv....jag tog mig en lååååååååååång sov morgon, till 9!!!! Och de e länge för mig =)
    Fixat mina naglar idag, hahahah om ni nu funderade på varför ina fingrar såg ut som en G R I S med av tuggnade flikar.... hahaha N U är dom najs!

    ha de...  
    kl 9.........Jag nattade vid 04 tror jag...kunde verkligen inte somna tidigare och sen gick jag upp 14.45 för sen en jobbig  dansträning...vinet hade inte lämnat min kropp så jag var lite extra trött haha
  • TheD
    Chicita skrev 2011-04-11 09:46:54 följande:
    Ja jag brukar också sova till 9 när jag tar sovmorgon *S*
    Skönt att bli lite ompysslad :D
    Oniq skrev 2011-04-10 20:57:46 följande:
    ..det finns fler veckor?
    Jepp det gör det ju Skrattande
    Ingen panik... 
    Nästa vecka är ju påsk. Jag är i och för sig ledig på måndagen då. Men sen på torsdag drar vi till Särna för den traditionella påskträffen ( i det där snygga köket som jag berättade om på träffen *S*)
    Och där misstänker jag att det kommer att bli ett tredje gradens förhör eller nåt sånt. Alla är nog laddade med frågor eftersom det är första gången som vi träffar många av dom sen inbjudningarna gick ut...

    Och veckan därpå är jag ledig tisdag, onsdag och torsdag... men torsdagen måste jag nog baka lite tårtbottnar till tårtan som ska ut på lördagen Glad
    TÅRTA! TÅRTA! TÅRTA!

    Have fun med släkten :)
Svar på tråden Träff i Borlänge 9/4