• Nils

TRIVS NI?

Jag läste nånstans att väldigt många vantrivs på sina jobb.
    Nu undrar jag om ni trivs på era jobb?
    Jag älskar mitt jobb.
    Jag är fritidsledare.

• Svar på tråden TRIVS NI?
  • Littletiger

Jobbar som frukostvärdinna på ett hotell och trivs inte alls längre...det är stressigt & tungt, vi får mer och mer krav på oss: budgetnedragningar etc. börjar kl.05 varje dag, jobbar varannan helg inklusive jul, nyår etc...
    Letar efter ljus och lykta efter allt möjligt annat, men det är inte lätt....

• Nussan

Jag älskar mina arbetskamrater men avskyr själva arbetet. Jag är butiksanställd, det är stressigt, tunga lyft, sura kunder och långa dagar.

• Superbruden

Lärare på högstadiet. Superkul! Helt underbart att få vara med ungdomar hela dagarna! ;-D

• New York brud

jag ar nanny och trivs inte alls. inga arbetskompisar, inga krav eller intellektuel stimulans. Jag alskar pojken jag tar hand om, men dor av tristessen...

• Katarina II

Trivs med jobbet (informationschef), kollegorna och företaget men är så vansinnigt trött på sitautionen. Vi har genomfört så många besparingar och inget får lov att kosta något längre vilket gör att man måste göra mer tråkiga saker själv istället för att ta extern hjälp och det går inte att tänka ut större förbättringar som kräver en initial investering. Fast det verkar ju som botten är nådd och när det blir normalt i vår bransch igen (längtar definitivt inte efter en ny boom) tror jag det kommer att bli riktigt kul igen. Längar efter att få spruta ur mig många kreativa förslag den dagen det finns pengar igen!

• Signatur