TRIVS NI?
Jag läste nånstans att väldigt många vantrivs på sina jobb.
Nu undrar jag om ni trivs på era jobb?
Jag älskar mitt jobb.
Jag är fritidsledare.
Jag läste nånstans att väldigt många vantrivs på sina jobb.
Nu undrar jag om ni trivs på era jobb?
Jag älskar mitt jobb.
Jag är fritidsledare.
Måste nog erkänna att jag inte jublar varje morgon på väg till jobbet...
( beror kanske mest på att jag är sååå morgontrött.. )
Men visst, på det stora hela trivs jag bra! Jobbar som ekonom, vilket ibland blir lite enformigt och som i mitt fall inte innebär så mycket externa kontakter. DET är ibland lite tråkigt... Men det finns väl plus och minus med alla jobb antar jag!?
Kul att du trivs med fritidsledarjobbet! Jag kan tänka mig att det är ett rätt så omväxlande arbete?!
/Lojsan - som just idag flexade ut väääldigt tidigt...
Jag trivs. Absolut. Jag tycker ändå att det finns saker som kunde vara bättre, men det ligger nog mer i min personlighet att alltid vilja utveckla allt.
Jobbar som ekonom och vantrivs något så fruktansvärt .
Kanske inte med jobbet som sådant, utan just på den arbetsplats jag är. Tokig chef och sura kollegor, har ont i magen varje dag jag går dit.
Letar med lykta efter något annat .
Jag trivs på min arbetsplats och med mina kollegor även om jag hellre skulle jobba med något annat. Men den som väntar på något gott...
Jag älskade mitt gamla jobb där jag var chef på en administrativ avdelning... kunde jobba 15 timmar bara för att det var roligt, såg fram emot måndagen, var glad och lycklig precis varenda dag. Kände mig samtidigt lurad- är det SÅ HÄR det kan kännas om man hittat rätt? Där har man gått i massor av år på andra jobb och tyckt att *måndagsångest har väl alla* och *alla dagar kan inte vara roliga* men på mitt drömjobb stämde verkligen allt. TYVÄRR gick företaget i konkurs efer några år ( Min dröm är att hitta ett nytt drömjobb...
Jag trivs med mitt yrke, men inte med min arbetssituation....
Är fritidspedagog.