Norrtälje 2012
Hej!
Någon som ska gifta sig i Norrtälje som vill ge mig lite tips och bolla ideer med?
Hej!
Någon som ska gifta sig i Norrtälje som vill ge mig lite tips och bolla ideer med?
Ska inte gifta mig i norrtälje och inte 2012 men kan varmt rekommendera Guldsmederna Karin och Sören och floristen Fru Grön som ligger i hamnen.
Hej, vi ska gifta oss i juni 2012 ! Alltså bara en månad kvar ungefär.
Hur har det gått för er? Kanske har ni redan gift er? Berätta!
Vi kommer att ha dop samtidigt .
Vi har också anlitat Guldsmederna Karin och Sören. Vi har även varit hos Gunvors och tittat på klänningar. Även fast vi inte köpte där, kan jag verkligen rekommendera henne!! Supertrevligt bemötande och service. Försöker inte pracka på en utan lyssnar och är superbra. Det var även hon som rekommenderade Malsta kyrka som vi kommer att gifta oss i.
Håller på och letar catering nu så tips mottages tacksamt!
Hej!
Vi ska också gifta oss i utanför Norrtälje i juni.
Jag har en fråga, är det nån som har bra tips på var man kan fotografera sig. Vi kommer att ha vigsel och fest på samma ställe och gästerna anländer antagligen en stund innan och vi anländer lagom till vigseln. Vi vill fota oss innan och behöver alltså en annan plats att ta våra bilder på. Gärna i närheten av Norrtälje eller kring Roslagsbro/Nysättra-området. Vi är gärna ute men man behöver ju en backup-plan om det spöregnar.
Nån med ett bra tips?
När det gäller catering så vet jag tyvärr inte så mycket då vi bokat ett ställe som fixar allt.
Yvonne76: vilket datum blir det för er? Vi gifter oss den 30/6