Ingen sin sminkar själv eller gör ordning håret själv?
Funderar på att göra dessa saker själv, är jag ensam om det?
Funderar på att göra dessa saker själv, är jag ensam om det?
Nej :) Du är inte ensam! Jag kommer bli sminkad, men håret fixar jag själv med hjälp av tärnorna :)
Hejsan!
Jag ska sminka mig och sätta upp håret själv kanske kan få hjälp av någon om jag ber om det men tänker inte lägga ut pengar på det alls känns som onödiga pengar.
När jag hade studentbal ( oj det är länge sen nu) så gick jag till frisören och blev inte alls nöjd med uppsättningen och känndes inte alls som jag så nej till bröllopet ska jag fixa själv
Ska ha en enklare uppsättning, fästmannen vill inte helst att jag ska göra något alls då han tycker att jag är finast i utsläppt hår, har hår strax under axlarna, typisk skandinaviskt blont och tunnt hår med lite lugg och uppklippt runt ansiktet.
har ni förslag på hur man kan sätta upp en lite enklare uppsättning?
Jag ska nog göra det mesta av mitt själv. Jag gillar "Gammeldags" frisyrer, typ 40-tal, och det blir inget snyggt om man gör med moderna metoder. Så jag litar inte riktigt på att frisörerna klarar av det. Sminket vågar jag inte heller överlåta åt någon annan då jag ju vill se ut som jag brukar fast bara lite extra.
Har dock hittat en frisör i sthlm med just den här inriktningen nu så nu funderar jag lite på att iaf ta lite hjälp med håret...