• passionsblomman

Så fel det kan bli

Det här med "fråga experten" och att ingen annan kan lägga sig i de trådarna känns som en riktigt bra källa till att det verkligen kan bli fel svar. Eller åtminstone högst begränsad del fakta i svaren.

Det här är ju tillexempel alldleles galet:

www.brollopstorget.se/Forum-6-90/m3931340.html

Ingen präst får ta emot någon form av ersättning för att viga någon. Det vet alla som följt "fråga prästen-tråden"

Och det retar mig att jag inte kan kommentera saken i den aktuella tråden-eller egentligen är det ju forumets präster som verkligen borde kunna göra det, men men...

Bara en reflektion så här i eftermiddagstid.

Det är svårt att vara modig när man är ett mycket litet djur
  • Svar på tråden Så fel det kan bli
  • Kattpoet

Och att ingen från bröllopstorget har kommit in här och försvarat sina "experter" tycker jag känns konstigt.

• Aleta

Jag kan bara instämma i kritiken!

Öppna trådarna så att engagerade, kunniga medlemmar kan hjälpa till!
    Det var väl en utmärkt idé att expertens svar klistrans in i trådstarten och sedan kan andra få svara. 

• kandersson174
    Sebastiána skrev 2011-03-14 22:26:54 följande:
    Eehh... och vi som tänkt börja med tårtan och ta brudskålen allra sist!
    Ni FÅR det! Jag har hört att det är brudparets dag och då får man göra precis som man vill ;)
  • lillabjörn

Haha, det är verkligen skämtsvar! Oseriöst...

• Kattpoet

"Hej,  jag tänkte  ha romerskt orgie bröllop, var ska vi placera vomitoriumet?  Brevid svärmor eller gammelmormor eller ska vi ta ett separat rum?

Vi berhöver också tranor till middagen, är okej att syihop ögonlocken på dem?"

Jag underar vad de skulle säga om det. 

• Aniara4
    Kattpoet skrev 2011-04-14 22:47:43 följande:
    "Hej,  jag tänkte  ha romerskt orgie bröllop, var ska vi placera vomitoriumet?  Brevid svärmor eller gammelmormor eller ska vi ta ett separat rum?

Vi berhöver också tranor till middagen, är okej att syihop ögonlocken på dem?"

Jag underar vad de skulle säga om det. 
    Vomitoriet är naturligtvis ett separat rum i anslutning till triclinium, något annat vore ju direkt osmakligt.

Du ser, man får bättre svar här än från experterna!
  • TheD

Hur kan dessa personer få  kalla sig "Experter"? Jag anser att vi andra här är betydligt mer experter... Sen är svaren löjliga ibland och sen har jag sett att experten inte kan svara på frågan när det handlar om något väldigt simpelt!

Ta bort experterna!!!!

• förlovadflicka
    TheD skrev 2011-04-15 01:00:00 följande:
    Hur kan dessa personer få  kalla sig "Experter"? Jag anser att vi andra här är betydligt mer experter... Sen är svaren löjliga ibland och sen har jag sett att experten inte kan svara på frågan när det handlar om något väldigt simpelt!

Ta bort experterna!!!!
    Ja, jag väntar fortfarande på ett svar på en fråga jag skickade när "experterna" var nya... 
Svar på tråden Så fel det kan bli